موفقیت های چشمگیر روسیه در مقابله با سلاح "مرگبار" امریکا

© Photo / RostecКомплекс радиоэлектронной борьбы "Красуха-4"
Комплекс радиоэлектронной борьбы Красуха-4 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های امریکایی از موفقیت های چشمگیر روسیه در مقابله با تسلیحات "مرگبار" ایالت متحده ابراز نگرانی نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه The National Interest در مقاله‌ای می نویسد که روسیه در حال حاضربه موفقیت های بیشترو جدی در توانایی خود برای مقابله با هواپیماهای بدون سرنشین دشمن دستیابی حاصل نموده، که این امرمی تواند مشکلات جدی را برای ایالات متحده، که در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی استفاده از دستگاه های بی سرنشین وقف نموده به میان آورد.
به عنوان مثال، نشریه تمرینات در منطقه لنینگراد را یادآوری نموده که در جریان آن، سیستم جدید جنگ الکترونیک (Silok) عملیات ضد هواپیما های بی سرنشین دشمن را انجام داد. 

ترس نیروی دریایی امریکا از احیای جنگنده مرگبار روسی - اسپوتنیک افغانستان
ترس نیروی دریایی امریکا از احیای جنگنده "مرگبار" روسی

The National Interest خاطر نشان می سازد که، با توجه به اینکه ارتش روسیه از مدت ها قبل از ابزار سرکوب الکترونیکی استفاده کرده و فقط در اکتبرسال 2017، اولین مجموعه پیچیده ای زمینی به وجود آمد، که هدف اصلی آن ازبین بردن هواپیماهای بدون سرنشین دشمن است، می توان این موفقیت را تأیید نمود.
افزایش روزافزون شمار مجتمع های جنگ الکترونیک و سطح مهارت ارتش روسیه در استفاده از آنها به عنوان تهدیدی جدی برای نیروی نظامی ایالات متحده امریکا قلمداد شده است. به ویژه، نویسنده مقاله ادعا می کند که، ایران در سال 2011 مجتمع " Avtobaz " ساخت روسیه را برای دستگیری هواپیمای بدون سرنشین RQ-170 ایالات متحده استفاده کرد.
نشریه در اخیر نتیجه گیری نموده که، با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی، پهپادهای امریکایی مشخصات و خودکار بودن خود را بهبود می بخشند، اما با این حال ، آنها نمی توانند بدون ارتباطات رادیویی که برای انتقال ضرورت است باقی بمانند و این نقطه ضعفی است که روسیه می تواند از آن استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала