کوسه ماهی IKEA: قهرمان جدید روس ها + تصاویر

© AP Photo / Alan Diazکوسه ماهی IKEA: قهرمان جدید روس ها + تصاویر
کوسه ماهی IKEA: قهرمان جدید روس ها + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرایش جدید روس ها در شبکه های اجتماعی امریکایی ها را شگفت زده ساخت .

به گزارش اسپوتنیک، سایت امریکایی BuzzFeed در مقاله‌ای تلاش نموده تا علت دلچسبی روس ها را به بازیچه نرم "کوسه ماهی" از مغازه IKEA معلوم نماید. نویسنده مقاله می گوید: "این روسها همه وسواس عجیبی نسبت به این کوسه ماهی دارند". همه جا فقط همین کوسه را می بینی.  

 

​  
این بازیچه نرم به نام "کوسه —Blohei " که چند سال پیش در مغازه های نامبرده در روسیه پیدا شد، با موجی از محبوبیت در میان خریداران روس مواجه شد و: اکنون بار دیگر این "بازیچه" به پرفروش ترین شی سال 2018 مبدل شد.  

اولین موج محبوبیت این بازیچه در اپریل سال گذشته ؛ میان کاربران با راه اندازی یک بازی به نام " بدون مرز" با نشر تصاویر کوسه ماهی ثبت شد.  

Публикация от sasha (@senedy) 27 Июн 2018 в 3:30 PDT

پس از نشر این تصاویر، هجوم خریداران به مغازه های IKEA آغاز شد، شماری از خریداران این "بازیچه" را شبیه خود می داند و شماری دیگر آنرا به عنوان یک کوسه ماهی بسیار دوست داشتنی می شمارند و کسانی دیگر هم فقط برای پیروی از دیگران آنرا خریداری می کنند. 

 
اما یک چیز واضح است، و آن اینکه شهرت Blohei را نمی توان متوقف کرد. هشتگ#کوسه اینستاگرام را فراگرفته و تصاویر و کامنت های جالب در مورد این بازیچه همه روزه به نشر می رسد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала