فرار نیروهای بحری امریکا از بزرگترین تمرینات ناتو به‌دلیل ترس از طوفان

© Photo / U.S. Navy / Mass Communication Specialist 2nd Class Bryan Blairفرار نیروهای بحری امریکا از بزرگترین تمرینات ناتو به‌دلیل ترس از طوفان
فرار نیروهای بحری امریکا از بزرگترین تمرینات ناتو به‌دلیل ترس از طوفان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طوفان همراه با امواج ده‌متری در حال نزدیک‌شدن به نیروهای بحری ایالات متحده امریکا، منجر به ترک کردن بزرگترین تمرینات ناتو قبل از زمان شد.

به گزارش اسپوتنیک، ادمیرال جین بلک، فرمانده گروه ضربتی نیروهای بحری ایالات متحده امریکا به سرکرده‌گی کشتی نظامی طیاره‌بر "هری ترومن" اعتراف نموده است که این نیروهای بحری امریکا تمرینات Trident Juncture 2018 ناتو را قبل از زمان ختم آن ترک گفته اند.

تمرینات ناتو برای قدرت نمایی به روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تمرینات ناتو برای قدرت نمایی به روسیه

وی خاطر نشان ساخت که نیروهای امریکایی به دلیل نزدیک‌شدن طوفان شدید با امواج ده‌متری، ساحه را قبل از زمان تعیین‌شده ترک گفتند.

وی گفت: "باید دانست که چه زمانی به سرپناه رفت و یا از سر راه طوفان در حال آمدن دور شد".

ادمیرال امریکایی افزود که در جریان تمام مانورها به دلیل آب و هوا نگران بود، زیرا کشتی طیاره "هری ترومن" قادر به عمل در شرایط سخت است اما کشتی‌های نظامی همراه آن در توانایی‌های شان محدودیت‌هایی دارند.

تمرینات Trident Juncture 2018 ناتو از تاریخ ۲۵ اکتوبر تا ۷ نومبر در ناروی برگزار شد. در این تمرینات حدود ۵۰ هزار نظامی، ۲۵۰ فروند طیاره، ۶۵ کشتی و ده‌ها هزار واسطه نظامی از ۳۱ کشور عضو ناتو اشتراک ورزیده بودند. این تمرینات از زمان ختم جنگ سرد، بزرگترین تمرینات در سمت شمالی ناتو می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала