حرکات جنجالی مورینیو مقابل هواداران یوونتوس+ویدیو

© AFP 2023 / Oli Scarffحرکات جنجالی مورینیو مقابل هواداران یوونتوس+ویدیو
حرکات جنجالی مورینیو مقابل هواداران یوونتوس+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته سرمربی تیم باشگاهی منچستریونایتد پس از کام بک دیدنی تیمش در ورزشگاه خانگی یوونتوس به شکلی غیر متعارف جواب شعارهای هواداران بیانکونری در دیدار رفت دو تیم را داد که این کار سرمربی منچستر اعتراض شدید بازیکنان یووه را در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته یوونتوس در دیدار مقابل منچستریونایتد در تورین در شرایطی که با گلزنی کریس رونالدو تا دقیقه 85 پیش بود در نهایت با دریافت دو گل در سه دقیقه شکست خورد.
پس از پایان این بازی ژوزه مورینیو حرکت جنجالی از خود نشان داد و به نوعی با حرکت دست و گوشش اشاره‌ای به هواداران یووه داشت.

در تازه ترین واکنش به این رخداد حاشیه ساز، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد نسبت به حرکت جنجالی که پس از پایان دیدار مقابل یوونتوس انجام داد این چنین واکنش نشان داد.
سرمربی منچستریونایتد درباره حرکت خود خطاب به یوونتوسی‌ها گفت: در این شهر زیبای ایتالیا هواداران یوونتوس 90 دقیقه به من توهین کردند. البته من به کسی توهین نکردم و فقط خواستم صدای‌شان را پس از پایان بازی بلندتر کنند. این حرکت واکنشی به توهین‌هایی بود که به من و خانواده‌ام از جمله زمانی که در اینتر بودم داشتم.

منچستریونایتد در دیدار رفت لیگ قهرمانان تیم باشگاهی یوونتوس را 2 بر یک شکست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала