زلمی خلیل زاد با رئیس‌جمهور غنی دیدار کرد

© Photo / ARG / ARGزلمی خلیل زاد با رئیس‌جمهور غنی دیدار کرد
زلمی خلیل زاد با رئیس‌جمهور غنی دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه وزارت امور خارجه امریکا در امور صلح افغانستان بار دیگر وارد کابل شده رئیس‌جمهور افغانستان دیدار و گفتگو کرده است..

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ارگ، زلمی خلیل زاد نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا در امور صلح افغانستان بار دیگر با رئیس جمهور غنی دیدار و پیرامون صلح گفتگو کردند.
قرار است زلمی خلیل‌ زاد بار دیگر به کشورهای پاکستان، امارات و قطر سفر کند و با مقامات این کشورها در مورد راه‌های رسیدن به صلح در افغانستان صحبت نماید. او به رییس‌جمهور غنی گفته است که پس از سفر به این کشورها به کابل بازگشته و نتایج این گفتگوها را با مقامات افغانستان در میان می‌گذارد.
رئیس‌جمهور افغانستان هم از تلاش‌های خلیل‌زاد برای تامین صلح در افغانستان قدردانی کرده و گفته است که کشورش از هر اقدامی که برای رسیدن به صلح در افغانستان و با رهبری افغانستان، کمک کند استقبال خواهد کرد.

زلمی خلیل‌ زاد یک ماه قبل نیز به کشورهای افغانستان، پاکستان، امارات و قطر سفر کرد و با نمایندگان طالبان در قطر نیز در مورد صلح گفتگو داشت. او از افغانستان و طالبان خواسته بود برای انجام گفتگوهای مستقیم، نمایندگان خود را مشخص کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала