ولادیمیر پوتین وارد فرانسه شد

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین وارد فرانسه شد
ولادیمیر پوتین وارد فرانسه شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه به مناسب فرا رسیدن صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول وارد فرانسه شد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز یکشنبه به مناسب فرا رسیدن صدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول وارد این کشور شد تا در این مراسم اشتراک ورزد.
طیاره حامل شان امروز یکشنبه در فرانسه نشست، پس از آن ولادیمیر پوتین به کاخ الیزه می‌رود، جای که همراه با سران دیگر کشورها به مراسم رسمی برای ادای احترام به طاق پیروز می‌رود.

مکرون مانع ملاقات پوتین با ترامپ شد - اسپوتنیک افغانستان
مکرون مانع ملاقات پوتین با ترامپ شد

همانطور که انتظار می‌رود، رئیس‌جمهور روسیه نیز یک جلسه کوتاه با همتای امریکای خود در فرانسه برگزار می‌کند. یک منبع آگاه در هیئت روسی گفته است انتظار می‌رود که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در باره وضعیت پیرامون "پیمان منع راکت‌های میان برد" بحث کنند.
پیش از این، یک منبع دیپلوماتیک اروپایی گفته بود که رئیس‌جمهور فرانسه، از ملاقات‌ی که قرار بود بین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در پاریس برگزار شود ممانعت خلق کرد.
به گفته منابع در واقع طرف فرانسوی نمی‌خواست که مذاکرات با مراسم مربوط به 100 سالگی پایان جنگ جهانی اول تداخل یابد. وی توضیح داد: "فعلا همه می‌پرسند که این تغییر در دیدار به چه علت بوده است و پاسخ هایی را با دلایل سیاسی پیدا می‌کنند، همه چیز کاملا عادیست: امانوئل مکرون از مسکو و واشنگتن خواست ملاقات کامل را در پاریس برگزار نکنند تا برای برنامه ها و دیدارهای برنامه ریزی شده و آماده شده توسط کاخ الیزه مانعی ایجاد نگردد".
پیش از این دیمیتری پسکوف سخنگوی مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه اطلاع داد که پوتین نمی تواند دیدار مفصل با ترامپ به خاطر برنامه ی مراسم های مختص به صد سالگی جنگ جهانی اول داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала