روزنامه نگار سویدنی: مردان روسی ضعیف هستند

CC0 / / Couple fighting
Couple fighting - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک خانم روزنامه نگار سویدنی گفته است که مردان روسیه در مقایسه با زنان این کشور "ضعیف تر" هستند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از SVT ایلین جانسون؛ روزنامه نگار سویدنی در مصاحبه‌ای ابراز داشته که، برای مردان روسیه، که تاریخ این کشور آنها را " فلج ضعیف" نموده، اغلب مواردی بخشیده می شود که در رابطه با زنان هرگز دیده نمی شود.
به گفته وی بیشتر خانواده های روسی در زندگی با مشکلات فراوان مواجه می باشند. زنان روس در مقایسه با مردان بیشترین مشقات زندگی را برروی شانه های خویش حمل میکنند و برای حل مشکلات اقتصادی تلاش نموده شب و روز در بیرون از خانه کار می کنند. در حالیکه مردان در چنین موارد خانه نشسته وخود را خوشنود نموده و فقط می نوشند.  

یک نوجوان امریکایی تمام اعضای خانواده اش را  به قتل رساند - اسپوتنیک افغانستان
یک نوجوان امریکایی تمام اعضای خانواده اش را به قتل رساند

به گفته نویسنده، چنین مشابهت ها در ارتباط به تربیت فرزندان نیز دیده می شد. جانسون می گوید،زن تقریبا همیشه مسئولیت فرزند را بر عهده دارد، در حالی که مردان سرگرمی های خود را دارند.
وی می نویسد، زن روس پس از اینکه حامله شد، می داند که او احتمالا کار خود را از دست خواهد داد؛ زیرا رئیس وی که مرد است فکر می کند که او نه تنها به رخصتی ولادی می رود، بلکه برای پرورش کودکش نیز به رخصتی نیاز خواهد داشت.
در صورت طلاق از همسر، کودکان در روسیه تقریبا همیشه با مادر خود باقی می مانند و پدردر حالی که آزاد است، دربهترین حالت فقط مجبور به پرداخت پول برای مصارف کودک می باشد..
روزنامه نگار گفته است که او در رابطه به اینکه چرا مردان روسی در خانواده نباید مسئولیت مساوی با زنان را برای عهده بگیرند، با شمار زیادی از مردم صحبت نموده است.
به گفته وی همه مخاطبان او تقریبا به طور متحد تاریخ روسیه را متهم می کنند که در طول جنگ های داخلی و دو جنگ بزرگ جهانی مردان این کشور را چنین "فلج و ضعیف" نموده است.
روزنامه نگار در اخیر چنین نتیجه گیری نموده که، زنان در روسیه هم در کار در بیرون ازخانه و هم در تربیه کودکان جایگزین مردان می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала