پوتین در سنگاپور تلاشی شد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در سنگاپور تلاشی شد
پوتین در سنگاپور تلاشی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه با اصرار سرویس امنیتی سنگاپور در نشست اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا در سنگاپور از قسمت دستگاه امنیتی فلزیاب عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرنگار کومرسانت در گزارش خود می‌نویسد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای اشتراک در نشست آسه آن در سنگاپور، با اصرار سرویس امنیتی سنگاپور از قسمت دستگاه امنیتی فلزیاب عبور کرد.
به گفته این خبرنگار، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای اشتراک در نشست آسه آن وارد سنگاپور شد جای که رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه این نشست با مقام های سنگاپوری دیدار داشت. وی می‌خواست که از پهلوی دستگاه امنیتی فلزیاب عبور کند. با این حال سرویس امنیتی رئیس‌جمهور روسیه را به دقت هدایت کردند و از ایشان خواستند تا از وسط این دستگاه امنیتی عبور کند.
در نتیجه زمانی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از وسط این دستگاه امنیتی فلزیاب عبور کرد این دستگاه هشدار داد و هیچ کسی به بازرسی رئیس‌جمهور نپرداخت.
همانطور که این خبرنگار اشاره می‌کند، معمولاً ورود سران و وزرا کشورها به کشورهای دیگر، در نشست‌های که برگزار می‌شود برایشان اجازه داده می‌شود تا بدون عبور کردن از دستگاه‌های امنیتی فلزیاب، وارد شوند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سفر به سنگاپور مورد استقبال خانم حلیمه یعقوب، رئیس‌جمهور سنگاپور قرار گرفت. پوتین در سفری سه روزه و به منظور شرکت در اجلاس آسه آن به سنگاپور رفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала