تادین خان: انتقام قتل جنرال رازق را خواهم گرفت

© اسپوتنیک-jakتادین خان: انتقام قتل جنرال رازق را خواهم گرفت
تادین خان: انتقام قتل جنرال رازق را خواهم گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده پولیس کندهار گفته است که راه جنرال رازق را تعقیب خواهد کرد و به هیچ کشور اجازه نمی‌دهد تا در امورات داخلی کشور به ویژه کندهار مداخله کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، تورن جنرال تعادین خان فرمانده پولیس کندهار، برادر جنرال عبدالرازق فرمانده پیشین پولیس این ولایت، برای نخستین بار در یک گفتگوی ویدیویی حاضر شده است.
وی تاکید می‌کند که راه جنرال رازق را تعقیب خواهد کرد و به هیچ کشوری اجازه نمیدهد تا در امورات داخلی کشور به ویژه کندهار مداخله کند.

دستگیری 22 تن در پیوند به ترور جنرال عبدالرازق - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری 22 تن در پیوند به ترور جنرال عبدالرازق

تعادین خان می گوید: "حلقه غلامی پنجاب بر گردن کسانی که است برای شان هشدار می‌دهم که در هر جائی که هستید، انشاالله ما خودمان را به شما می‌رسانیم و نسل آینده تان بر کردار تان پشیمان خواهند شد که ما چه کردیم و چه دیدیم. اگر در آغوش پنجاب، و کشورهای هماسیه باشید به هر قیمتی رهای تان نمی‌کنم. ما ناتوان نیستیم".
فرمانده پولیس گفته است که انتقام برادر خود را خواهد گرفت و موقف‌اش در برخورد با طالبان جدی تر خواهد بود.
تورن جنرال تعادین خان افزاید: "کارهای که جنرال رازق در مقابل دشمن می‌کرد که در مقابل پنجاب ایستاده می‌شد، راه ما و تمام نیروهای ما نیز همان است. به مردم کندهار و افغانستان اطمینان می‌دهم که ما مخالف دزد، طالب، ای‌اس‌ای، مزدوران کشورهای همسایه هستیم".
فرمانده پولیس کندهار می گوید: "اطمینان داشته باشید که همان نظام، عسکر، حوزه و آمرین هستند و کارها خوبتر از گذشته ادامه خواهد داشت".
وی می‌افزاید که تحقیقات در مورد رویداد ترور جنرال عبدالرازق همچنان ادامه دارد.
جنرال عبدالرازق، فرماندۀ پیشین ولایت کندهار، به تاریخ 26 میزان در یک حملۀ مسلحانه در محوطۀ ولایت کندهار کشته شد.
او هنگامی آماج قرار گرفت که از یک نشست با سکات میلر، فرماندۀ مأموریت ناتو در افغانستان و شماری از مقام‌های دیگر، از دفتر والی کندهار بیرون می‌شدند.
در این حمله، عبدالمومین حسین خیل، رئیس امنیت کندهار نیز کشته شد و زلمی ویسا، والی کندهار زخم برداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала