Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

تست مقاومت iPad Pro ناکام شد + ویدیو

© AP Photo / Bebeto Matthewsتست مقاومت iPad Pro ناکام شد + ویدیو
تست مقاومت iPad Pro ناکام شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تبلت جدید اپل که چند هفته پیش معرفی شد نتوانست از یک تست ساده مقاومت به آسانی بگذرد.

به گزارش اسپوتنیک، بلوگر به آسانی توانست تبلت جدید" iPad Pro " اپل را که اخیرا معرفی شد بدون هیچگونه تلاش فقط به فشار ساده انگشتان خم نماید.
تست آی پدجدید درکانال یوتیوب JerryRigEverything منتشر شده است. در طول آزمایش، وبلاگ نویس آی پد جدید را با یک چاقو خراشیده کرد، آنرا اتش زد و سعی کرد کمره را بشکند.  

علیرغم اثرات حرارتی، ایپد خیلی آسیب ندید. با این حال، این دستگاه تست نهایی را نگذراند. وبلاگ نویس به معنای واقعی کلمه، اپل را تنها با دو انگشت پیچاند. به گفته این مرد، شکستن دستگاه همانند خم شدن یک قطعه کاغذ بود.
اپل در تاریخ 30 اکتبر iPad Pro را با یک صفحه نمایش بدون کلید معرفی کرد. این ایپد هیچ دکمه هوم ندارد و عملکرد فیس آیدی نیز به آن اضافه شده است.
آیپد پروی 10.5 اینچی جدید حاشیه های صفحه نمایش 40 درصد کاهش یافته اند و از طریق این وضعیت نشان دادن یک کیبرد کامل روی نمایشگر میسر گردیده است. دوربین های آیپد مذکور هم ارتقا یافته اند و تمام آنها حالا از سنسورهایی مشابه دوربین جلو و پشتی آیفون ۷ بهره مند هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала