انفجار انتحاری در نزدیک ایست بازرسی در چچن

© Sputnik / Said Tsarnaevانفجار انتحاری در نزدیک ایست بازرسی در چچن
انفجار انتحاری در نزدیک ایست بازرسی در چچن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله چچن تاکید می‌کند که یک حملۀ انتحاری در یک ایست بازرسی در حومه شهر گروزنی رخ داده است.

به گزارش اسپوتنیک، آپتی، علاالدینوف، سرپرست وزارت امور داخله جمهوری چچن تاکید می‌کند که یک حملۀ انتحاری در یک ایست بازرسی در ناحیه "استاروپرومسلوفسکی" شهر گروزنی، مرکز جمهوری چچن رخ داده است.
سرپرست وزارت امور داخله جمهوری چچن می‌گوید که یک دختر جوان ناشناس خود را نزدیک ایست بازرسی ناحیه "استاروپرومسلوفسکی" شهر گروزنی، رسانده پس از آن خودش را انفجار داده است.
علاالدینوف گفت: "در حومه شهر گروزنی، یک دختر جوان ناشناس خودش را انفجار داد".
به گفته وی، حوالی ساعت 4 بعد از ظهر یک دختر جوان در حال نزدیک شدن به ایست بازرسی بود که به خاطر رفتار مشکوک او، ماموران پولیس از وی خواستار توقف و ارائه مدارک شدند، اما این مهاجم بدون توجه به پولیس عجله داشت خود را به ایست برساند، در این زمان پولیس متوجه واسکت انتحاری وی می‌شوند و شروع به دادن اخطار متوقف شدن وی می‌کنند اما این دختر جوان خود را منفجر می‌کند.
وی افزود: این حادثه قربانی و مجروح نداشته است. ماموران پولیس توانستند این مهاجم را از افسران پولیس دور نگه دارند. در حال حاضر اقدامات لازم برای شناسایی هویت وی و همدستان احتمالیش در حال انجام است. این حادثه وضعیت شهر را تحت تاثیر قرار نداده است. حمل و نقل و مراکز تجاری مانند گذشته به کار خود ادامه می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала