مشکل ترین تصمیم ترامپ در زمان ریاست جمهوری امریکا

© AFP 2023 / Saul Loeb مشکل ترین تصمیم ترامپ در زمان ریاست جمهوری امریکا
مشکل ترین تصمیم ترامپ در زمان ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا تصمیم گیری در خصوص کوریای شمالی را مشکل ترین تصمیم گیری اش در مقام ریاست جمهوری امریکا دانست.

ترامپ از خود راضی است - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ از خود راضی است
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Fox News، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، تصمیم گیری در خصوص کوریای شمالی را مشکل ترین تصمیم گیری اش در مقام ریاست جمهوری امریکا شمرد.

ترامپ در مصاحبه اش با این شبکه تلویزیونی گفت: موضوع کوریای شمالی کاملا پیچیده بود… زمانی که من پست ریاست جمهور امریکا را از (باراک) اوباما دریافت کردم، درست بر روی این دو صندلی نشستیم و صحبت کردیم، او گفت: که این (کوریای شمالی) بدون شک بزرگترین مشکل است که کشور با آن مواجه است.
ترامپ همچنین افزود: از تصمیم گرفته شده و رابطه حال حاضر امریکا و کوریای شمالی کاملا رضایت دارد.
یادآوری می کنیم، که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی به تاریخ 12 جون نشست تاریخی را برگزار کردند، که در آن رهبران دو کشور موافقت کردند، که کوریای شمالی برنامه های هسته ای و راکتی اش را در پاسخ به عادی سازی روابط بین دو کشور و پایان دادن به وضعیت رسمی جنگ در شبه جزیره کوریا، جایی که جنگ در سال های 1950-1953 رخ داد، با امضای توافقنامه آتش بس، متوقف کند.

از سوی دیگر، کوریای شمالی راکت ها و آزمایشات هسته ای را متوقف کرد، چندین آزمایشگاه را که برای چنین آزمایش هایی بود، نابود کرد، سه تن از شهروندان این کشور که پیش از این بازداشت شده بودند، و همچنین بقایای ده ها تن از سربازان امریکایی که در جنگ کوریا کشته شده بودند، به ایالات متحده بازگشتند. در حال حاضر آمادگی برای دومین نشست رهبران ایالات متحده و کوریای شمالی در حال انجام است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала