اشتراک ارتش روسیه در تمرینات اندرا – 2018

© Sputnik / Vitaly Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر اشتراک ارتش روسیه در تمرینات اندرا – 2018
اشتراک ارتش روسیه در تمرینات اندرا – 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان ارتش روسیه برای اشتراک در تمرینات مشترک نظامی روسیه هند Indra-2018 وارد هند شدند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای واسکریسنسکی، رئیس بخش اطلاعات خدمات مطبوعاتی نیروی اقیانوس آرام، به خبرنگاران گفت که نیروهای ارتش و نظامیان منطقه شرقی روسیه برای شرکت در تمرینات نظامی مشترک روسیه — هند "اندرا2018" وارد هند شدند. 
واسکریسنسکی گفت، هواپیمای ترانسپورتی ایل — 76 روسیه وارد پایگاه هوایی "گالیور"هند شد. پس از آن، نیروهای روسیه توسط ترانسپورت زمینی به پولیگون بابین واقع درایالت اوتار پرادش در شمال غربی هند منتقل شدند، جایی که از شرکت کنندگان در این تمرینات مطابق با سنت های ملی هند استقبال صورت گرفت.  

هند، با عقد معامله با روسیه، حوصله امریکا را آزمایش میکند - اسپوتنیک افغانستان
هند، با عقد معامله با روسیه، حوصله امریکا را آزمایش میکند

به گفته وی، 250 نیروی هوایی در یک اردوگاه برای شرکت درتمرینات مستقر شده اند، آنها آموزش برای استفاده ازتانک های T-90 و وسایل نقلیه پیاده نظام BMP-2 هند، را که برای دوره تمرینات در خدمت ارتش روسیه قرار خواهد داشت، آغاز نموده اند.
تمرینات Indra-2018 تا 28 نوامبر ادامه خواهد داشت و بیش از 500 نظامی از روسیه و هند در آنها شرکت خواهند کرد. طرفین طرح مشترک عملیات های حفظ صلح، روش تعامل میان ستاد مشترک و واحد های نیروهای زمینی و خنثی سازی گروه های "تروریستی" را تمرین خواهند کرد.
آگاهان می گویند نزدیکی روسیه و هند و کار مشترک این دو کشور در منطقه چالش کلان برای پاکستان؛ یکی از رقبای سر سخت هند است و آنها باور دارند صلح در افغانستان زمانی امکان پذیر است که کشور های منطقه با دید مشترک تلاش کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала