کشف بقایای کشتی نوح در قله کوهی در ایران

© Photo / Public domainکشف بقایای کشتی نوح در قله کوهی در ایران
کشف بقایای کشتی نوح در قله کوهی در ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از محققان ادعا دارند که بقایای کشتی نوح را بر روی قله کوه "تخت سلیمان" در ایران کشف کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، یک روزنامه امریکایی نوشت که گروهی از محققان مدعی شدند بقایای کشتی نوح را بر روی قله کوهی در ایران کشف کرده اند.
محققان موسسه تحقیقات باستان شناسی مستقر در امریکا(BASE) اعلام کردند اسناد محکمی بدست آورده اند که بر اساس آنها می گویند بقایای کشتی نوح را بر فراز کوه تخت سلیمان در منطقه آذربایجان غربی در ایران کشف کرده اند.
محققان این گروه باستان شناسی می گویند تکه ها و قطعاتی از چوب را بر فراز ارتفاع هزار و پانصد متری کوهی در ایران کشف کرده اند و این قطعات چوب را در آزمایشگاه مورد بررسی و تحقیق قرار داده و متوجه شده اند که نشانه هایی از فسیل شدن بر روی این چوب ها مشاهده می شود.  

علاوه بر آن این محققان نشانه هایی از زندگی دریایی را بر روی نمونه های سنگ های منطقه کشف کرده اند که بطور معمول در اعماق اقیانوس ها می توان این نشانه ها را دید.
این گروه از باستان شناسان می گوید تحقیقات آنها نشان می دهد کوه تخت سلیمان حاوی اسناد و نشانه های بسیار قاطعی از دوره های گذشته است.
محققان این گروه می گویند نمی توانند مدعی شوند که بقایای کشتی نوح را بر فراز این کوه در ایران کشف کرده اند بلکه تنها اسناد و نشانه ها محکمی را ارائه می کنند و نتیجه گیری را به مخاطب واگذار می کنند.
به نوشته نیویورک پست ، کشتی نوح یکی از بزرگ ترین اسرار انجیلی جهان است و محققان از مدتها قبل تلاش های زیادی برای یافتن نشانه هایی از آن شروع کرده اند که خود این کشتی نشانه وقوع توفانی بسیار بزرگ در جهان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала