نژادپرستان امریکایی آماده جنگ می شوند

© AP Photo / Sue Ogrockiجنگ نژادی نئونازی های امریکایی آغاز شد
جنگ نژادی نئونازی های امریکایی آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نئو نازی های امریکایی به منظور آغاز جنگ نژادی با هم متحد شدند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از مجله اینترنتی Vice گروه های نژاد پرست امریکایی در چت های "گم نام" به منظور تبادل مهارت های جنگی و بحث در مورد اقدامات تروریستی در "جنگ های نژادی آینده" در سایت ویژه با هم متحد می شوند.
این گروپ چت رمزگذاری شده به نام The Base توسط نئونازی های امریکایی تحت نام مستعار Norman Spear ایجاد شده که خود را بازنشستگان "افغانستان و عراق" می نامند. روزنامه نگاران توانستند به آن نفوذ نموده و در مورد ساختار داخلی آن اطلاعات حاصل کنند. هدف شبکه این است که ملی گرایان رادیکال را که پیش از ایجاد این شبکه تنها از طریق اینترنت ارتباط داشتند، در زندگی واقعی با همدیگر متحد نماید.
شرکت کنندگان از طریق هشت کانال با هم روابط برقرار می کنند. علاوه بر چت اصلی، Base دارای چت های اختصاصی برای دفاع از خود، ادبیات، موسیقی، گزارش فعالیت های گروهی، آموزش و بقا و همچنین چت محلی که متعلق به "افراد یک گروه محلی است" نیز می باشند.
در کتابخانه آنلاین که لینک آن در بخش کتاب در دسترس است، کتاب های الکترونیک راجع به موضوعات مختلف: "تاکتیک های جنگ خیابانی، روش های جنگ چریکی، توطئه و ساخت مواد منفجره" گنجانده شده است.
در مورد تیراندازی اخیر در کنیسه که باعث کشته شدن 11 نفر شد، یکی از کاربران این چت اشاره کرد که در این حمله اگر "چیزی شبیه یک بمب یا چیزی قوی تر" استفاده میشد، ممکن تاثیر آن بیشتر می بود

اشتراک کنندگان چت به طور مشترک مهارت های جنگی را یاد می گیرند ، آنها همچنین موضوعاتی را مطرح می کنند که "نباید به آنها تماس گرفته شود"، از جمله "اقدامات مستقیم"، یعنی اقدامات تروریستی علیه یهودیان و سیاهپوستان. این که آیا آنها در حال برنامه ریزی دقیق هستند، گزارش نشده است، اما بنیانگذار این سایت خاطر نشان کرد که کاربران در حال حاضر بر روی "تعدادی پروژه های بلند مدت" کار می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала