دختر امریکایی با رفتن به مسابقه هاکی، از مرگ نجات یافت+عکس

© Sputnik / Alexei Philippov /  مراجعه به بانک تصاویر دختر امریکایی با رفتن به مسابقه هاکی، از مرگ نجات یافت+عکس
دختر امریکایی با رفتن به مسابقه هاکی، از مرگ نجات یافت+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک دختر امریکایی با رفتن در یکی از بازی‌های لیگ ملی هاکی با کمک بنر توانست خود را از مرگ نجات دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کلی سواتسکی، دختر امریکایی با حضور خود در یکی از مسابقات لیگ ملی هاکی با کمک بنر توانست خود را از دم مرگ نجات بدهد. داستان این دختر امریکایی در سایت ان‌ام‌ال منتشر شده است.
این هوادار تیم هاکی "پیتسبورگ پینگوینز" در دیدار دو تیم (مونترآل کانادینز) با (پیتسبورگ پینگوینز) که در ماه مارچ سال 2018 انجام شد با یک بنر در این مسابقه حضور یافت و در بنر نوشته بود: "هواداران هاکی! من به یک گرده نیاز دارم با احترام کلی".

سرویس مطبوعاتی تیم "پیتسبورگ پینگوینز" عکس کلی سواتسکی را در توییتر رسمی این تیم منتشر کردند و عکس این دختر را جف لیند، یکی از ساکنان ایالت دلاویر امریکا دیده بود. او با این دختر تماس گرفت و گفت که گرده خود را به‌طور رایگان به وی می‌دهد. هشت ماه طول کشید که همه مسائل مربوط به این موضوع حل شود و در روز 6 نوامبر سال روان عملیات انجام شد. در حال حاضر هر دو آنها (اهدا کننده و دختر)حساس خوب و وضعیت‌شان معمولی است.
این دختر امریکایی در زور میلاد مسیح سال 2015 دچار عفونت شد که باعث مسمومیت خون برایش گردید بود به مرور زمان گرده‌ها و شش وی از فعالیت می‌افتاد، اما داکتران توانستند شرایط خود را تثبیت کنند. با این حال، دختر نیاز به پیوند گرده داشت و در شفاخانه او را در لیست انتظار قرار داده بودند. اما روز به روز وضعیت این دختر امریکایی خراب شده می‌رفت و نمی‌توانست منتظر شفاخانه بماند، بنابراین تصمیم گرفت از هواداران هاکی کمک بخواهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала