ایران: پایگاه‌های امریکایی اطراف ایران زیر برد راکتی سپاه استند

© Fotolia / Borna_Mirایران: پایگاه‌های امریکایی اطراف ایران زیر برد راکتی سپاه استند
ایران: پایگاه‌های امریکایی اطراف ایران زیر برد راکتی سپاه استند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی هوافضای سپاه ایران گفته است که پایگاه‌های امریکا گوشت زیر دندان ما استند و تکان بخورند آنها را به خاک یکسان می‌کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Reuters، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در برنامه ثریا شبکه اول سیما طی سخنانی با اشاره با پایگاه‌های امریکا در منطقه گفته است که پایگاه‌های آنها گوشت زیر دندان ما استند و تکان بخورند آنها را می‌زنیم.
سردار حاجی زاده با اشاره به پایگاه های امریکا در منطقه گفت: پایگاه‌های العدید و‌ الظفره کمتر از 300 کیلومتر و پایگاه قندهار 400 کیلومتر با ما فاصله دارند. این پایگاه‌ها‌ گوشت زیر دندان ما استند و تکان بخورند آنها را می‌زنیم. همین شرایط در دریا هم هست. امروز به راکت‌های دریایی رسیدیم که برد 700 کیلومتری دارند که قابل استفاده در دریای عمان است و کشتی‌های طیاره‌بر امریکا برای ما یک سیبل استند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به توان بازدارندگی کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب با تهدیدات بسیاری مواجه شدیم اما یاد گرفتیم تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
شایان ذکر است که این بیانیه فرمانده نیروی هوافضای ایران در شرایط تیرگی روز افزون روابط تهران و واشنگتن ایراد شده است.
این تهدید یک روز پس از آن که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، استفاده از تنش روابط با ایران برای اینکه عربستان سعودی را در ارتباط قتل خاشقجی مجازات نکند صورت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала