احمدضیاء مسعود: فرمانده علیپور شخصیت ضد طالب و داعش هرچه زودتر باید آزاد شود

© Photo / Massoud / Massoudاحمدضیاء مسعود: فرمانده علیپور شخصیت ضد طالب و داعش هرچه زودتر باید آزاد شود
احمدضیاء مسعود: فرمانده علیپور شخصیت ضد طالب و داعش هرچه زودتر باید آزاد شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حكومت وحدت ملی از اینكه نتوانسته است در ظرف چهار سال گذشته زمینه را بر ای سرتاسری ساختن گروه های تروریستی در سرتاسر كشور مساعد سازد سخت به تشویش است.

آیا علیپور را امریکایی ها دستگیر کرده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا علیپور را امریکایی ها دستگیر کرده اند؟
به گزارش اسپوتنیک، احمد ضیاء مسعود رئیس اجرایی ایتلاف بزرگ ملی افغانستان در صفحه فیس بوکش نوشت: گرفتاری علی پور و حمله بالای قوماندان صاحب اكرم خان تخار گرفتاری چهره های ضد طالب و داعش نشان میدهد كه حلقات به خصوص در حكومت وحدت ملی در صدد اند تا نیرو های مقاومت را به نفع گروه های تروریستی از سر راه دور سازند.

چهره های جهادی و مقاومت گرا آن عده كسانیكه تطمیع نشدند و همیش منافع مردم افغانستان را نسبت به منافع خود ترجیح داده اند حیثیت خار چشم را هم برای سركرده های حكومت وحدت ملی و هم طالبان دارند، در طول هفده سال گذشته سران مجاهدین توسط طالبان در تبانی با حلقات پشتیبان طالب در ارگ ریاست جمهوری ترور شده اند، اما حالا خود حكومت میخواهد این كار را انجام دهد تا دیگر شخصیت های جهادی در سطح كشور نتوانند در موضوعات مربوط به سیاست و حكومتداری برای این حلقات پشتیبان تروریست ها كه در ارگ ریاست جمهوری فعالیت دارند مشكلی خلق نمایند. سركوب نیرو های ملی كه در برابر دو تجاوز خارجی قربانی دادند از طرف گروه دست نشانده ارگ شروع شده است. حالا این ارتباط به مردم افغانستان ،رهبران سیاسی و سطوح پایین جامعه كه در صف اول جنگ های ازادی بخش و جهاد مقدس مردم افغانستان قربانی داده اند میگیرد كه آیا میتوانند از خود دفاع كنند یا سر تسلیم به نیرو های فاشیستی و ضد ملی خم میكنند.

در ادامه این پیام فیسبوکی مسعود آمده است: در این جای شك نیست كه رهبران جهادی دیگر قدرت دفاع از مردم را و مجاهدین را ندارند، زندگی مادی، تجمل پرستی، ثروت و دور شدن از اهداف بزرگ سیاسی و ملی، این رهبران را در قبال مسایل بزرگ ملی كاملا بی تفاوت ساخته است، فعالیت های سیاسی رهبران جهادی تنها و تنها در راستای تامین منافع خود شان متمركز شده است نه ارزو های كه مردم و طبقات پایین جامعه در سر دارند.

رهبران مجاهدین دیگر، ان چهره های انقلابی نیستند كه از منافع مردم و مجاهدین دفاع كنند و یا قدرت اعمال فشار را بالای حكومت داشته باشند ، اكثر شان به مامورین خدمات ملكی تبدیل شده اند و خصوصیات و كركتر های یك رهبر را از دست داده اند.به اسانی و با گرفتن امتیازات نا چیز با حكومت فاشیستی كنار میایند.
بنا این مسئولیت نسل دوم جهاد و مقاومت است كه اجازه ندهند تا گروه های فاشیستی و مزدور همسو با تروریست ها تاریخ مبارزات آزادی بخش نسل پیشین را مخدوش سازند و فرزندان اصیل و واقعی این سرزمین را به بهانه های مختلف دستگیر و شكنجه نمایند.دستگیری علیپور را شدیدا محكوم مینمایم و خواهان آزادی هرچه زودتر این شخصیت ضد طالب و داعش هستم.

یادآوری می کنیم، که علیپور فرمانده نیروهای مقاومت مردمی پیش از ظهر امروز (۴ قوس) در مربوطات حوزه هجدهم شهر کابل بازداشت شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала