روسیه: هدف از آمدن کشتی‌های اوکراینی ایجاد رویارویی در منطقه است

© Photo / Border Service of the Federal Security Service of the Russian Federation in Crimeaروسیه: هدف از آمدن کشتی‌های اوکراینی ایجاد رویارویی در منطقه است
روسیه: هدف از آمدن کشتی‌های اوکراینی ایجاد رویارویی در منطقه است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال روسیه واردشدن سه کشتی نظامی اوکراینی به قلمرو روسیه را یک اقدام فتنه‌انگیزانه خوانده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال روسیه با نشر یک خبرنامه نوشته است: "پنج ساعت می‌شود که اقدامات فتنه‌انگیزانه‌ی سه کشتی نیروهای نظامی — بحری اوکراین در آب‌های روسیه در بحیره سیاه ادامه دارند. هدف آنها معلوم است — ایجاد وضعیت رویارویی در این منطقه. ادارهٔ سرحدی سرویس امنیت فدرال روسیه اقدامات لازم برای توقف این اقدامات فتنه‌انگیزانه عمدی رهبری اوکراین و تامین امنیت عبور و مرور کشتی‌ها اتخاذ می‌کند".

واردشدن سه کشتی نظامی اوکراینی به قلمرو روسیه - اسپوتنیک افغانستان
واردشدن سه کشتی نظامی اوکراینی به قلمرو روسیه

قبل از این سرویس امنیت فدرال روسیه تصاویر سه کشتی نظامی اوکراینی را که به‌طور غیرقانونی از سرحد دولتی روسیه عبور نموده، داخل آب‌های این کشور شده اند، را نشر کرده بود.

ادارهٔ مذکور در خبرنامهٔ قبلی نوشته بود: "امروز حوالی ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت مسکو، سه کشتی نیروهای نظامی — بحری اوکراین با نقض مادهٔ ۱۹ و ۲۱ کنوانسیون سازمان ملل متحد مبنی بر حقوق بحری، که حق ساحلی دولت‌ها برای تامین امنیت فضای بحری را مشخص می‌سازد، از سرحد دولتی روسیه عبور نمودند و به‌طور غیرقانونی به آب‌های روسیه که موقتاً مسدود بود، وارد شده اند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала