خواست سفیر روسیه از امریکا برای مهار افراد تحت حمایه شان

© AFP 2023 / Chris Kleponisخواست سفیر روسیه از امریکا برای مهار افراد تحت حمایه شان
خواست سفیر روسیه از امریکا برای مهار افراد تحت حمایه شان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه از امریکا خواسته است تا اقدامات تحریک آمیز " افراد تحت حمایه " خود در اوکراین را مهارنموده و از حمله به سفارت روسیه جلوگیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، سفیر روسیه در ایالات متحده امریک در رابطه با اقدامات اخیر اوکراین علیه سفارت روسیه در کیف نوشت: ما همیشه با همتایان خود در کیف و جنرال کنسولگری های خود در اوکراین همکاری نموده ایم. اما؛ ما مرتبا از سوی آنها با اقدامات تحریک امیز و خشونت مواجه شده ایم.
سفیر روسیه می نویسد: " در نهایت ما از ایالات متحده تقاضا داریم تا افراد تحت حمایت خود را مهار کند. تحریکات و خشونت های ناسیونالیست های رادیکال اوکراین بالاخره باید خاتمه یابد.
روز گذشته سفارت روسیه در کیف، پایتخت آنکشور با بمب های دودی و مواد شعله ور مورد حمله قرار گرفته است.
در پی تنش میان روسیه و اوکراین روز یک شنبه نیروی دریایی اوکراین روسیه را متهم کرد که به روی بعضی از کشتی های آن در دریای سیاه آتش گشوده است.
این در حالی است که سرویس امنیتی روسیه اعلام کرد سه کشتی نیروی دریایی اوکراین را بعد از عبور غیرقانونی آنها از مرز روسیه توقیف کرده است.
بر اساس این گزارش، سرویس امنیتی روسیه زمانی علیه کشتی های اوکراین اقدام کرد که آنها درخواست های مشروع برای توقف را نادیده گرفتند و به طرزی خطرناک مانور دادند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала