افزایش سرقت های مسلحانه در شبرغان

© Sputnikافزایش سرقت های مسلحانه در شبرغان
افزایش سرقت های مسلحانه در شبرغان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری باشنده هاى شهر شبرغان، از افزایش سرقت های مسلحانه شکایت کده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازپژواک، شماری باشنده هاى شهر شبرغان، از افزایش سرقت های مسلحانه شکایت دارند؛ اما قوماندانی امنیه آن ولايت می گوید که یک تیم مشترک نیروهای امنیتی را به منظور شناسایی و دستگیری سارقین توظیف کرده است.
فرزین فهیمی ازباشنده گان شهرشبرغان، با نگرانی از سرقت های مسلحانه در مرکز ولایت جوزجان، به آژانس خبرى پژواک گفت که وضعیت امنیتی درشهرشبرغان، به گونه یی است که مردم ازطرف شب بالای منازل مسکونی شان پهره می کنند.
وی افزود که از مدت سه ماه به اینسو، دزدان مسلح با استفاده از وسايط و یونیفورم نیروهای امنیتی وارد منازل مسکونی مردم می شوند و تمام لوازم، پول نقد و زیورات را به تاراج می برند.
موصوف، با اشاره به اینکه در مورد سرقت­های مسلحانه، به مراجع امنیتی شکایات زیاد صورت گرفته است، گفت که تاکنون هیچ سارقی بازداشت نشده است.
این باشنده شهرشبرغان، هشدار داد که اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند، مردم مجبور اند که تظاهرات مسالمت آمیز را علیه مسئولان ذیربط این ولایت راه اندازی کنند.
شازیه ازباشنده گان دیگر شهر شبرغان، به پژواک گفت که اوضاع در شهر شبرغان نهایت خراب است و مردم به­ خاطر حفظ مال و دارایی شان، از یک نقطه به نقطه دیگر شهر نقل مکان می کنند.
دراین حال سمونوال محمد یوسف "محی الدین پور" مسئول حقوق بشر قوماندانی امنیه ولایت جوزجان گفت که پولیس، در صدد گرفتاری سارقین و دزدان مسلح است.
اين مقام امنيتى هشدار داد: "دزدان به هر سطحی که باشند گرفتار خواهند شد."
در سه ماه اخیر، تعدادى از افراد مسلح, شبانگاه در شهر شبرغان وارد خانه های مردم میشوند و ضمن سرقت اموال آنها, شماری را مورد ضرب و شتم نیز قرار میدهند، که تا کنون طی این مدت اموال و دارایی ده ها خانواده به سرقت برده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала