روسیه در صورت جنگ با اوکراین کدام تسلیحات را به کار خواهد برد؟

© Sputnik / Nikolay Hiznyak روسیه در صورت جنگ با اوکراین کدام تسلیحات را به کار خواهد برد؟
روسیه در صورت جنگ با اوکراین کدام تسلیحات را به کار خواهد برد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه امریکایی فهرستی از تسلیحات را منتشر نموده که روسیه در صورت درگیری با اوکراین می تواند از آنها استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی The National Interest در مقاله‌ای نوشت که، در صورت درگیری در دریای آزوف؛ احتمال استفاده از پنج نوع سلاح از سوی روسیه در منطقه موجود است.
نشریه ضمن ابراز این مطلب، فهرستی را منتشر نموده است که شامل 5 نوع تسلیحات: سلاح های سایبری، سیستم های راکتی زمین به هوا، استفاده از "افراد مودب"، توپخانه و هواپیماهای بدون سرنشین می باشد.
روزنامه می نویسد؛ با گذشت زمان، صنعت دفاعی اوکراین که زمانی بسیار قدرتمند بود؛ می تواند قابلیت های اولیه خود را بازگرداند. در حال حاضر، مهمترین نقشه ها در مسکو نگهداری می شوند. "
پیش ازاین سرویس امنیتی فدرال روسیه گزارش داد که ماموران مرزی، سه کشتی نیروی دریایی اوکراین راکه در روز یکشنبه در دریای سیاه دست به اقدامات تحریک آمیززده بودند ، توقیف نموده است.
سرویس امنیتی روسیه همچنین اعلام کرد برای وادار کردن کشتی های نیروی دریایی اوکراین به توقف حرکت از سلاح استفاده کرده است. سه ملوان اوکراینی در حادثه دریای سیاه زخمی شدند و در حال درمان پزشکی هستند اما جان ملوان های زخمی شده اوکراینی در خطر نیست.
دمیتری پسکوف؛ سخنگوی رئیس جمهور روسیه ضمن تبصره در مورد حوادث اخیر در دریای ازوف گفت؛ روسیه در این ناحیه طبق قوانین بین المللی عمل نموده و اقدامات روسیه غیر قانونی نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала