روسیه یک فرقه جدید S-400 در کریمه مستقر می کند

© Sputnik / Sergey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه یک فرقه جدید S-400 در کریمه مستقر می کند
روسیه یک فرقه جدید  S-400 در کریمه مستقر می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه خبر داد که یک فرقه دیگر از سیستم راکتی دافع هوای S – 400"تریومف" تا اواخر سال جاری در شبه جزیره کریمه مستقر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، وادیم آستافییف، سخنگوی منطقه نظامی جنوبی روسیه ضمن اعلام این مطلب گفت، در حال حاضر تمام آمادگی ها برای استقرار این سیستم ها و رساندن آنها در محل آغاز شده است.
چندی پیش آزمایشات این سیستم ها در یک پولیگون در ولایت آستاراخان روسیه با موفقیت انجام شد و طی ان اهداف در حال حرکت درارتفاع پایین، سریع السیر و همچنین اهداف بالستیکی با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند.
روسیه در ماه‌های جنوریسال 2017 و 2018 میلادی دو سیستم دافع هوایی «اس-400» دیگر در «فئودوسیا» و «سوستوپول» در شبه‌جزیره کریمه مستقر کرده بود. 

دلیل شهرت  S -  400 روسیه در بازار جهانی تسلیحات - اسپوتنیک افغانستان
دلیل شهرت S - 400 روسیه در بازار جهانی تسلیحات

سیستم های دافع هوایی S-400 (Triumf) نسل جدید سیستم دافع هوایی روسیه است که توسط مرکز طراحی "الماس" طراحی شده و به عنوان نوع بهبود یافته از نسل سیستم های دافع هوایی S — 300 به‌شمار می‌رود.
سامانه دفاع موشکی متحرک زمین به هوا اس 400 "تریومف" برای نابودی انواع اهداف هوایی دشمن همچون هواپیماهای پارازیت انداز، هواپیماهای رادار محور و کنترل هوایی، هواپیماهای شناسایی و جاسوسی، هواپیماهای استراتژیکی و جنگنده های شکاری، راکت های بالستیک تاکتیکی و تاکتیکی ـ عملیاتی، موشک های بالستیک میان برد، اهداف هوایی مافوق صوت و دیگر اهداف هوایی پیشرفته ساخته شده است.
سیستم های «اس-400» یکی از پیشرفته‌ترین سیستم ‌های دفاع هوایی است که با توجه به مشکلاتی که سیستم رقیب امریکایی آن، پاتریوت در میادین نبرد از خود نشان داده، این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. ارزش هر فروند سیستم راکتی «اس-400» به طور کامل 400 میلیون دالر برآورد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала