رزمایش سایبری بزرگ ناتو در استونی

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر رزمایش سایبری بزرگ ناتو در استونی
رزمایش سایبری بزرگ ناتو در استونی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از یک رزمایش سایبری در استونی خبر داده است که قرار است در جریان آن هماهنگی میان کشورهای عضو این سازمان و اجرای عملیات جنگی در فضای سایبری تمرین شود.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی ناتو، گفته است در استونی یک رزمایش سایبری برگزار می‌شود که در نظر است در جریان آن هماهنگی میان کشورهای متحد و اجرای عملیات جنگی در فضای سایبری تمرین شود.

عتراف عجیب وزیر امنیت سایبری جاپان همه را متحیر ساخت - اسپوتنیک افغانستان
عتراف عجیب وزیر امنیت سایبری جاپان همه را متحیر ساخت

این رزمایش تحت عنوان «ائتلاف سایبری» که در شهر تارتو برگزار می‌شود ، در راستای "آموزش کارشناسان دفاع سایبری از کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و آزمایش توانایی آنها برای دفاع از شبکه های ناتو و شبکه های ملی قراردارد".
دفتر مطبوعاتی ناتو خاطرنشان می‌سازد: "حدود 700 نفر از کشورهای عضو ناتو، کشورهای شریک و محافل صنعتی و علمی در رزمایش شرکت دارند".
هدف رزمایش ناتو "تقویت هماهنگی و تعامل بین ناتو و کشورهای عضو، تقویت توانایی دفاع از فضای سایبری و اجرای عملیات نظامی در فضای سایبری" اعلام شده است.
علاوه بر این در جریان رزمایش تشریفات مبادله اطلاعات و تصمیم گیری تمرین خواهد شد.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو در اوایل ماه اکتوبر اعلام کرد ناتو سیستم نیروهای سایبری را تشکیل داده و عناصر ملی قابل استفاده هنگام اجرای ماموریت های تهاجمی را در ان خواهد گنجاند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала