استفاده از رنگ مو باعث تغییر شکل سر دختر فرانسوی شد + ویدیو

CC0 / Pixabay / استفاده از رنگ مو باعث تغییر شکل سر دختر فرانسوی شد + ویدیو
استفاده از رنگ مو باعث تغییر شکل سر دختر فرانسوی شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شکل سر یک محصل دختر در پاریس پس از استفاده از رنگ مو تغییر کرد و پس از یک روز سرش شکل لامپ را به‌خود گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Local، استل، محصل ۱۹ ساله‌ی فرانسوی پس از آنکه تصمیم گرفت تا موهایش را سیاه رنگ کند، در یکی از سوپرمارکیت‌ها رخ سیاه مو خریداری نمود.

از آنجا که در رهنمود استفاده از رنگ مو نوشته بود که فرد استفاده‌کننده باید قبل از استفاده از نداشتن الرژی (حساسیت) به ترکیبات رنگ مطمئن شود، دختر فرانسوی از تست الرژی استفاده نمود اما عجله کرد و به عوض اینکه ۴۸ ساعت منتظر نتیجه بماند، تنها ۳۰ دقیقه منتظر ماند و سپس موهایش را رنگ کرد.

پس از مدتی، قسمت بالایی سر این دختر شروع به خاریدن و تورم کرد. صبح روز آینده اندازهٔ سر استل از ۵۶ سانتی‌متر به ۶۳ سانتی‌متر افزایش یافت.

وی می‌گوید: "اندازهٔ پیشانی ام دو برابر شد. سرم شبیه لامپ شده بود". مادر استل وی را به شفاخانه برد، اما داکتران تنها به دادن دوا به وی اکتفا کردند و او را دوباره به خانه فرستادند.

پس از گذشت یک روز، وضعیت استل وخیم‌تر شد. وی دچار نفس‌تنگی شده بود، زبانش متورم شده بود و ضربان قلبش افزایش یافته بود. در شفاخانه‌ی دیگر به وی آدرنالین تزریق نمودند. استل یک شب تحت مراقبت داکتران بود و روز آینده از شفاخانه رخصت شد.

پس از صحت‌یابی، استل سلفی‌هایی را که نشان‌دهندهٔ چگونگی توسعهٔ واکنش الرژیک بود در فیسبوک نشر کرد و با روزنامه Le Parisien مصاحبه نمود. با توجه به ویدیویی که این نشریه نشر کرده است، بالاخره دختر فرانسوی به هدفش رسیده و موهایش را سیاه رنگ کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала