احتمال برکناری ترامپ پیش از پایان دوره ریاست‌جمهوری وی

© AP Photo / Evan Vucciاحتمال برکناری ترامپ پیش از پایان دوره ریاست‌جمهوری وی
احتمال برکناری ترامپ پیش از پایان دوره ریاست‌جمهوری وی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه صباح نوشت کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست‌جمهوری امریکا پیش از پایان دوره‌ ریاست جمهوری‌اش یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که احتمال دارد در ماه‌های آینده محافل سیاسی جهان را به خود مشغول کند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه صباح چاپ ترکیه نوشت: احتمال کنار رفتن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری امریکا پیش از پایان دوره ریاست جمهوری وی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که احتمال دارد در ماه‌های آینده محافل سیاسی جهان را به خود مشغول کند.
این روزنامه افزود: زد و بند‌ها و معاملات پنهان افراد نزدیک به دونالد ترامپ با ثروتمندان روس پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا یکی پس از دیگری آشکار می‌شود. مایکل کوهن، وکیل دونالد ترامپ در کمیسیون مولر اعتراف کرد ترامپ از همه تماس‌هایی که با روس‌ها صورت گرفته خبردار بوده است.
اکنون سوال این است که آیا از پسر دونالد ترامپ نیز بازجویی خواهد شد یا نه؟ زیرا وی در دیدار‌هایی که با روس‌ها داشته از آنان خواسته است موضوعاتی برای مخدوش کردن وجهه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات رقیب ترامپ در انتخابات سال 2016 امریکا بیابند. به طور خلاصه باید خاطر نشان کرد، حقوقدانانی که این ادعا‌ها را بررسی می‌کنند بر این باورند که ممکن است روز‌های برکناری دونالد ترامپ از ریاست جمهوری فرا برسد.
صباح نوشت: اکنون کسانی که در خصوص مسائل سیاسی بین المللی گمانه‌زنی می‌کنند، این سوال را مطرح می‌کنند که آیا دونالد ترامپ زودتر برکنار خواهد شد یا محمد بن سلمان ولیعهد سعودی؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала