تاریخ دقیق ایجاد پایگاه روسیه در کره مهتاب اعلام شد

© Photo / ESA/Foster + Partnersتاریخ دقیق ایجاد پایگاه روسیه در کره مهتاب اعلام شد
تاریخ دقیق ایجاد پایگاه روسیه در کره مهتاب اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پایگاه روسیه در مهتاب تا سال های 2036 – 2040 ایجاد خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پایگاه روسیه در مهتاب تاسال های 2036-2040 به طور کامل به فعالیت آغاز خواهد کرد. شرکت دولتی " روس کوسموس" در این باره اطلاع داد. در عین حال، اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی های این پروزه تا هنوز در دسترس نیست.
پیش از این دمیتری راگوزین، رئیس شرکت دولتی " روسکاسموس" گفت که روسیه در توسعه راکتی شرکت خواهد کرد که به کمک آن بود برنامه مطالعه و تحقیق مهتاب را آغاز خواهد کرد.
درانستیتوت مرکزی علمی و تحقیقاتی ماشین سازی تاکید میورزند که در پروسه گسترش پروژه جدید پایگاه قمری، آنها بعضی ایده ها را از پروژه های اجرا شده که حتی در زمان شوروی انجام یافته گرفته ان.بطور مثال تقریبآ به همان شکل اتاق برای بود و باش گرفته شده است.
پایگاه ماه ، هدف استراتژیکی فضانوردان روسیه در سال 2030 میلادی است ، هر چند شرایط مالی « برنامه ماه» دشوار است. در دهه آینده، دولت از برنامه های مجتمع های اتوماتیک: گلوناس، دستگاه های ارتباطی، ماهواره سنجش زمین از راه دور و ایستگاه های علمی حمایت خواهد کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با تأیید برنامه فضایی فدرال، این جهات را برشمرد. با توجه به کاهش بودجه، پروژه های مرتبط با ساخت پایگاه در ماه و یا پرواز و فرود بر سطح ماه با کاهش سرمایه روبرو شدند. بعضی از کارخانه ها و شرکت ها به حساب خود این برنامه ها را پیش میبرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала