سیا: بن سلمان یازده پیام برای ناظر قتل خاشقجی ارسال کرده بود

© REUTERS / HANDOUTسیا: بن سلمان یازده پیام برای ناظر قتل خاشقجی ارسال کرده بود
سیا: بن سلمان یازده پیام برای ناظر قتل خاشقجی ارسال کرده بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان سیا در گزارش خود گفته است که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در ساعات پیش و پس از قتل خاشقجی، دستکم 11 پیام را برای مشاور خود که ناظر عملیات قتل خاشقجی بود ارسال کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Wall Street Journal، آخرین یافته‌های به دست آمده در خصوص قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مقتول عربستانی نشان می‌دهد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در ساعات پیش و پس از قتل خاشقجی دستکم 11 پیام را به نزدیک‌ترین مشاور خود، که بر تیم قاتل جمال خاشقجی نظارت داشت، ارسال کرده است.
پیش از این، رسانه‌ها گزارش داده بودند که به گفته کارشناسان به دستور بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، جمال خاشقجی خبرنگار منتقد سعودی به قتل رسیده است.

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی که از سال 2017 میلادی در ایالات متحده امریکا زندگی و به حیث مرورگر در روزنامۀ واشنگتن پست کار می‌کرد، وی پس از ورود به سرکنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد، رسانه های دولتی عربستان سعودی روز 20 اکتوبر گزارش دادند، جمال خاشقجی در جریان نزاع با کارمندان سرکنسولگری جان خود از دست داده است. در این رابطه 18 نفر بازداشت شده و اکنون بازجویی از آنها جریان دارد. مقامات عربستان تلاش می‌ورزند حقیقت را کشف کرده و همه مجرمان را تحت تعقیب قضایی قرار داده و مجازات کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала