هدف ناتو از تمرینات در نزدیکی مرز های روسیه چیست؟

© Photo / U.S. Army / Spc. Dakota Youngهدف ناتو از تمرینات در نزدیکی مرز های روسیه چیست؟
هدف ناتو از تمرینات در نزدیکی مرز های روسیه چیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه می گوید، کشورهای ناتو، تحت پوشش تمرینات، مصروف تمرکز نیروهای نظامی خود در نزدیکی مرزهای روسیه می باشند.

به گزارش اسپوتنیک، دگرجنرال الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کشور های ناتو؛ تحت پوشش تمرینات نظامی مصروف تمرکز نیرو های نظامی خود در مجاورت با مرز های روسیه می باشند.
الکساندر فومین به خبرنگاران گفت: «کشورهای ناتو؛ تحت پوشش تمرینات؛ مسلح می شوند، وسربازان، وسایل نقلیه سنگین و زرهی در کشورهای بالتیک، پولند و کشورهای دیگر مستقر می گردند.
به گفته وی حتا آنعده کشور های ائتلاف ناتو که تا حد زیاد مدیون روسیه هستند نیز در حال افزایش نیرو های خود در مرز های روسیه می باشند.
جنرال روسی می گوید: " ما در دفاع از پولند بیش از 600 هزار نفر قربانی دادیم، اما اکنون پولند نگهبان اصلی این همه است: این کشور در خاک خود سه پایگاه آماده برای جنگ ایجاد کرده است.
پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با بیان اینکه سازمان نظامی ناتو سعی می کند پایگاه ها و تاسیسات خود را در نزدیکی مرزهای روسیه گسترش دهد، گفت: روسیه حق دارد که گسترش ناتو را تهدیدی برای خود بداند.
ماریا زاخارووا با بیان اینکه ناتو یک موسسه پرورش پروانه یا یک باشگاه ورزشی محسوب نمی شود، یادآور شد: ناتو یک سازمان نظامی است که تلاش می کند پایگاه ها و تاسیسات خود را در نزدیکی مرزهای روسیه گسترش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала