پیام یک دختر عضو تیم فتبال بانوان افغانستان

© Photo / FB / AFFتیم ملی فوتبال بانوان افغانستان
تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سامعه حماسی: تيم ملى بانوان افغانستان-افتخار افغانستان هستند، تمام این ادعا ها علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان را رد میکنم.

وی افزود: « من به همچون بانوان جسور ومبارز که خودم شخصاعضویت این تیم را دارم افتخار ميكنم. با همه مشکلات که در جامعه ما وجود دارد توانستیم با یک جمع بانوان باعزت و با وقار برای وطن و هموطن خود افتخار آفرینی بکنیم و برای آوردن لبخند که آرزوی دیرینه ای مردم ستم دیده وطنم است از تلاش های خسته گی ناپذیر مان دریغ نکردیم و نمیکنیم و مسیر را که ما انتخاب کردیم و برای هدف نیک مان با جان و دل تلاش میکنیم، و برای هیچ فردی اجازه نمیدهیم زحمات که در این راستا متقبل شدیم و افتخارات را که کسب کردیم خدشه دار کنند.».
سامعه حماسی عضو تیم فوتبال دختران افغانستان افزوده گفت، آنهای که برای منافع شخصی و سیاسی شان از گزینه بدنام سازی و تهمت استفاده میکنند در اصل با آبروی یک جمع بزرگ بانوان باعزت بازی میکنند واقعا برای شان متاسفم!
از این بابت برای اطمینان خاطر مردم با شرف و سربلند وطنم باید به وضاحت یاد آوری کنم که مشکل پیش آمده میان خالده پوپلزی و فدراسیون فوتبال افغانستان وبه گفته خود خانم خالده پوپلزی ظاهر اکبر است که هیچ ربطِ به تیم ملی بانوان ندارد.
وی در اخیر گفت، از مقامات مسوول حکومت وحدت ملی خواهانیم از مشکل پیش آمده که میان خانم خالده پوپلزی و فدراسیون فوتبال افغانستان است تحقیق و بررسی کند تا سیاه از سفید جدا شود.

© Sputnik/JAKسامعه حماسی عضو تیم فتبال بانوان افغانستان
سامعه حماسی عضو تیم فتبال بانوان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
سامعه حماسی عضو تیم فتبال بانوان افغانستان
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала