اعزام نیروهای مسلح آلمان به بحیره سیاه

عضو شوید
پراشنکو خواهان افزایش حضور قوای بحری آلمان در بحیره سیاه شد.

پتر پراشنکو رئیس جمهور اوکراین خواهان افزایش نیروهای بحری آلمام و متحدین اش در بحیره سیاه علیه سوریه گردید. او همچنان از غرب خواست تا فشارهای بین المللی بر مسکو را توسعه دهند و تقاضا نمود تا طرح صادرات گاز"جریان سایبریا-2" را متوقف نمایند که از طریق لوله های زیر آبی شمال به اروپا انتقال میگردد.
رئیس جمهور اوکراین چندین بار از اروپا و امریکا تقاضا نموده است تا علیه روسیه تدابیر جدی اقتصادی و سیاسی را اتخاذ نمایند.
قابل یادآوری است که چندی قبل سه کشتی اوکراینی با نقض سرحدات بحری روسیه به سمت تنگه کرچ شنا کردند. اوکراین، یدک کش روسیه را متهم کرد که باعث آسیب رسیدن به موتور اصلی کشتی، بدنه و گارد محافظ آن شده است.
ساعت 11:30 نیز دو کشتی زرهی کلاس "گورزا" از بندر بردیانسک به حرکت درآمدند که کشتی‌های نظامی روسیه و یک کشتی باری دسترسی به تنگه را مسدود نمودند.
پیش از این، سرویس مطبوعاتی قوای بحری اوکراین در فیس بوک گزارش داد که حدود ساعت 13:00 در نزدیکی کشتی‌های اوکراینی حضور دو هلیکوپتر Ka-52 متعلق به قوای مسلح روسیه ثبت شده است. علاوه بر این، کشتی های سرحدی روسیه همچنان به تعقیب کشتی های جنگی اوکراین ادامه می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала