توسعه صنعت راکت سازی در ایران

© AP Photo / Fars News Agency/Omid Vahabzadehایران راکت بالستیک خود را آزمایش نمود
ایران راکت بالستیک خود را آزمایش نمود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ايران اعلام نمود که به آزمایش راکت ها و رشد توان دفاعی کشور ادامه میدهد.

اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: آزمایش راکت‌ها و توان دفاعی جمهوری اسلامی برای دفاع و در راستای بازدارندگی کشور ما است. این کار ادامه خواهد پیدا کرد. ما هم به آزمایش و هم توسعه راکتی ادامه خواهیم داد.
وی افزود: این موضوع خارج از چارچوب مذاکرات است و به امنیت ملی ما مرتبط است. در این رابطه از هیچ کشوری اجازه نخواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: البته این اطمینان را به کشور‌های منطقه می‌دهیم که جمهوری اسلامی به منافع سایر کشور‌ها چشم‌ ندودحته است. این اقدامات تنها در راستای بازدارندگی و افزایش توان دفاعی ایران است.
وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه گزینه‌های نظامی همچنان روی میز است، افزود: ما این هشدار را می‌دهیم که در صورت هرگونه اشتبآ از سوی امریکا و هم‌پیمانانشان در منطقه، جمهوری اسلامی ایران؛ آنچنان سیلی محکمی به آنان خواهد زد که تا ابد پشیمان شوند.
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ادامه داد: البته مطمئن هستیم که دشمنان دست به چنین خطایی نخواهند زد، مگر اینکه افراد بی‌تجربه و تازه به دوران رسیده‌ای چنین اشتباهی را مرتکب شوند که در صورت بروز این اشتباه تاوان آن‌را خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала