اولین تصاویر از مراسم عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس + ویدیو و عکس

© REUTERS / Mario Anzuoniاولین تصاویر از مراسم عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس + ویدیو و عکس
اولین تصاویر از مراسم عروسی باشکوه پریانکا چوپرا و نیک جوناس  + ویدیو و عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پریانکا چوپرا و نیک جوناس روز گذشته، پس از ماه ها نامزدی، بالاخره در یک مراسم سنتی در هند، زادگاه چوپرا، با هم ازدواج کردند.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیگر سرشناس 36 ساله و شوهر خواننده 25 ساله اش، در قصر عمید بهاوان در جودپور، راجستان و 4 ماه بعد از آغاز رابطه عاشقانه شان با یکدیگر پیمان وفاداری بستند. عقد به سبک مسیحی این زوج سرشناس را پدر جوناس که یک کشیش است انجام داد.  

 

 در حالی که چوپرا یکی از مهمان های عروسی مگان مارکل در ماه می بود، از مهمانان شناخته شده مراسم عروسی جوناس و چوپرا در روز گذشته می توان به پارینیتی چوپرا، مادهو چوپرا، سوفی ترنر (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)، الیزابت چیمبرز، جاسمین والا و البته نخست وزیر هند، نارندرا مودی اشاره کرد. لحظاتی بعد از این که این دو به عقد هم درآمدند، جوناس و چوپرا اولین تصاویر از مراسم سنتی پس از عروسی در فرهنگ هند موسوم به «مهندی» را در حساب های کاربری رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند. 

در شرح این عکس ها، چوپرا و جوناس چنین نوشتند:"یکی از خاص ترین چیزها که رابطه مان به ما داده است یکی شدن خانواده هایمان است که به دین و فرهنگ طرف مقابل احترام می گذارند. و به همین ترتیب برنامه ریزی برای اجرای مراسم عروسی مان با ترکیبی از هر دو این فرهنگ ها بسیار جذاب بود".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала