روسیه توانایی نابودی امریکا را دارد و چین می تواند به امریکا صدمه بزند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه توانایی نابودی امریکا را دارد و چین می تواند به امریکا صدمه بزند
روسیه توانایی نابودی امریکا را دارد و چین می تواند به امریکا صدمه بزند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه می تواند ایالات متحده را نابود کند، و چین می تواند صدمه جدی به این کشور وارد کند، هر دو کشور تهدیدی برای امریکا هستند.

پنتاگون: دولت افغانستان بدون حضور نظامی امریکا دوام نخواهد آورد - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگون: دولت افغانستان بدون حضور نظامی امریکا دوام نخواهد آورد
به گزارش اسپوتنیک، جنرال کنت اف مک کنزی ریاست فرماندهی مرکزی (سنت کام) نیروهای مسلح ایالات متحده گفت: روسیه می تواند ایالات متحده را نابود و چین می تواند صدمه جدی به این کشور وارد کند، هر دو کشور تهدیدی برای امریکا هستند.

این فرمانده که برای تایید سناتوران به سنا رفته بود، با سخنرانی و پاسخ به پرسش های سناتوران در کمیته دیوان عالی سنای امریکا مربوط به وضعیت در اطراف ایران پاسخ داد. 

وی گفت:- "با توجه به نسخه جدیدی از راهبرد دفاع ملی که توسط ایالات متحده در زمستان گذشته اعلام شد، این سند «5 تهدید اصلی برای کشور» را شناسایی کرده که ایران یکی از آنها است، اما این کشور در [سطح] پایین تری از تهدیدات روسیه قرار دارد، روسیه می تواند ایالات متحده را نابود کند، و چین می تواند صدمه جدی به این کشور وارد کند، هر دو کشور تهدیدی جدی برای امریکا هستند". 

وی دوباره تهران را متهم به «فعالیت های مخرب در منطقه» نمود، که این کشور تهدیدی برای ایالات متحده است.

پیش از این در خبرها آمده بود، که هوک بار دیگر ایران را یک «تهدید جدی و رو به رشد» برای جهان خوانده و گفته است، که واشنگتن انتظار دارد تا اروپا مجازات‌هایی علیه تهران در نظر بگیرد.

یادآوری می کنیم، که این جنرال امریکایی درباره افغانستان هم در سخنرانی اش گفت، که دولت افغانستان بدون نیروهای نظامی امریکا دوام نمی آورد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала