عواقب ارسال کشتی های ناتو به دریای سیاه

© AP Photo / Vadim Ghirdaعواقب ارسال کشتی های ناتو به دریای سیاه
عواقب ارسال کشتی های ناتو به دریای سیاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارسال کشتی های کشور های عضو سازمان ناتو چی پیآمد های در قبال خواهد داشت؟

به گزارش اسپوتنیک، الکسی پوشکوف، عضو شورای فدراسیون روسیه گفت درخواست سناتور امریکایی جان باراسو برای ارسال نیرو های امریکا و کشتی های ناتو به دریای سیاه منجر به افزایش شدید درگیری دراین منطقه خواهد شد.
سناتورامریکایی جان باراکو، از امریکا و ناتو خواست به "عملیات خشونت آمیز روسیه" نسبت به اوکراین جواب مناسبی بدهند. وی ناتو را به اعزام کشتی های جنگی به دریای سیاه فراخواند.
عضو شورای فدراسیون روسیه گفت؛ سناتور امریکایی قادر به درک توانایی و قدرت نیرو ها در منطقه نیست.
پوشکوف در صفحه توییتر خود نوشت: " بهتر است که این سناتور امریکایی ارامش خود را حفظ کند و به حل چالش های اکولوژیکی منطقه خود مشغول شود. این امر به نفع زادگاه بومی وی خواهد بود." به گفته وی، ارسال نیروی دریایی به سواحل روسیه گامی کاملا بی معنی است.
پوشکوف در ادامه می افزاید: "اگر ایالات متحده قصد دارد ما را مجبور کند که از آب های سرزمین ما دفاع نکنیم، پس انها هرگز موفق نخواهند شد و اگر آنها قصد ترساندن مارا دارند؛ ما هرگز نمی ترسیم و آنها مجبور خواهند شد که نیرو های خودرا دوباره از منطقه خارج کنند.
پیش ازاین سناتور امریکایی پیشنهاد کرد برای نمایش قدرت در این زمینه کشتی های جنگی امریکا و ناتو به دریای سیاه اعزام شوند. افزون بر آن، باید سیستم های دافع هوایی و تسلیحات ضدکشتی به اوکراین ارسال شوند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала