حمله ائتلاف امریکایی به سوریه بیش از 20 کشته به جای گذاشت

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حمله ائتلاف امریکایی به سوریه بیش از 20 کشته به جای گذاشت
حمله ائتلاف امریکایی به سوریه بیش از 20 کشته به جای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری امریکا امروز کشتار جدیدی در استان دیرالزور سوریه به راه انداختند که در نتیجه آن بیش از 20 غیر نظامی کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آناتولی، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری امریکا امروز سه شنبه کشتار جدیدی در استان دیرالروز سوریه به راه انداختند که در نتیجه آن 25 غیرنظامی کشته شدند.
رسانه‌های سوری گزارش دادند که جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری امریکا، بیش از ده بار منطقه تحت کنترول داعش در شهر هجین دیر الزور سوریه مورد حمله هوایی قرار دادند که در نتیجه آن 25 غیرنظامی کشته شدند.

کشته و زخمی‌شدن افراد ملکی در پی حملهٔ هوایی ائتلاف بر دیرالزور سوریه - اسپوتنیک افغانستان
کشته و زخمی‌شدن افراد ملکی در پی حملهٔ هوایی ائتلاف بر دیرالزور سوریه

ائتلاف بین‌المللی به رهبری امریکا به‌طور منظم به شهر هجین و روستای شفاء در استان دیرالزور به بهانه کمک به نیروهای دموکراتیک سوریه، حمله می‌کند. رسانه های سوریه بارها از استفاده از فسفر سفید توسط ائتلاف بین‌المللی در حملات هوایی گزارش داده‌اند. مقامات سوریه از سازمان ملل متحد خواستار اقدام علیه مجرمان و توقف حضور غیرقانونی ائتلاف در خاک سوریه شده‌اند. نماینده پنتاگون دراین باره اظهار داشت که ائتلاف امریکا نوع مهمات مورد استفاده در سوریه را افشا نمی‌کند، اما این مهمات با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند.
از سال 2014 میلادی، ایالات متحده و متحدان آن عملیاتی را علیه داعش (گروه تروریستی ممنوعه در روسیه) در سوریه و عراق آغاز نموده‌اند. این عملیات در سوریه بدون رضایت مقامات رسمی این کشور انجام می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала