ریزش هزاران خفاش از آسمان استرالیا

© Photo / Facebook/Help Save the Wildlife and Bushlands in Campbelltownریزش هزاران خفاش از آسمان استرالیا
ریزش هزاران خفاش از آسمان استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانواده های استرالیایی با مشکل بسیار عجیبی مواجه هستند. هنگام شب در خانه های آن ها ریزش فراوان خفاش های مرده از آسمان صورت می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه The Sun خانواده های استرالیایی با یک کابوس روبرو شده اند، زیرا در طول شب باران هزاران خفاش مرده در حویلی خانه هایشان رخ می دهد. بسیاری از خانواده ها در اطراف شهر کویزلند در استرالیا بعد از اینکه خفاش ها به علت گرمای غیرقابل تحمل شروع به افتادن بر روی خانه هایشان کردند مجبور شدند به طور موقت خانه های خود را ترک کنند.  

روز دو شنبه هنگامی که درجه حرارت در منطقه کویینزلند استرالیا به بالای 40 درجه سانتیگراد رسید، ساکنین کایرنس شروع به گزارش تعداد زیادی از خفاش هایی که در حال پرواز روی زمین می افتند، کردند. طبق گفته کارشناسان حیوانات، پستانداران شب زی نمی توانند دمای داخلی بیش از 40 درجه را تحمل کنند، و بدون هیچ راهی برای خنک کردن، اندام های آن ها شروع به بسته شدن می کنند و در نهایت می میرند.
امدادرسانان حیات وحش در تمام ساعت کار می کنند و با استفاده از اسپری ، شروع به خنک سازی و آب رسانی موجودات درمانده که با زندگی دست و پنجه نرم می کنند را کردند، و این تنها کاری است که می توانند انجام دهند. خفاش های منطقه کایرنس متحمل تلفات سنگینی شده و انتظار می رود که تعداد تلفاتشان تا زمانی که گرما ادامه دارد، افزایش یابد.
اما جدای از مسائل زیست محیطی، تعداد زیاد خفاش های در حال مردن که در نزدیکی خانه های مردم می افتند به یک مساله عمومی جدی تبدیل شده است.برخی از مردم چندین هزار خفاش مرده را در املاک خود گزارش کرده اند و علی رغم تلاش های مقامات برای تمیز کردن آن ها، بسیاری از آن ها هم اکنون به دلیل گرمای زیاد شروع به فاسد شدن کردند، که بوی غیرقابل تحملی دارند و مردم را در معرض بیماری های مختلف قرار می دهند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала