ترامپ، فاصلۀ 230 متری را با لیموزین و هفت موتر تعقیبی پیمود

© REUTERS / Lucas Jacksonترامپ، فاصلۀ 230 متری را با لیموزین و هفت موتر تعقیبی پیمود
ترامپ، فاصلۀ 230 متری را با لیموزین و هفت موتر تعقیبی پیمود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا به خاطر دیدار با خوانودۀ جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور پیشین امریکا فاصلۀ 250 یارد که حدود 230 متر می‌شود را با یک لیموزین و هفت موتر تعقیبی پیمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Washington Post، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، برای اینکه با خانوادۀ جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور پیشین امریکا دیدارد کند، فاصلۀ 230 متری را با یک لیموزین و هفت موتر تعقیبی پیمود.

لیموزین جدید ترامپ بار اول در انظار عمومی ظاهر شد - اسپوتنیک افغانستان
لیموزین جدید ترامپ بار اول در انظار عمومی ظاهر شد

گزارش شده است که ترامپ با همرش روز سه شنبه با یک لیموزین و هفت موتر تعقیبی وارد مهمان خانه رسمی دولت امریکا "خانه بلر" شدند، جای که با خانواده، رئیس‌جمهور پیشین امریکا 23 دقیقه دیدارد کردند. بعد از ختم دیدار زن و شوهر دوباره در یک لیموزین نشسته و مهان خانه رسمی دولت امریکا را مقصد خانه ترک گفتند. به گفته واشنگتن پست، تعداد از جاده ها به علت خروج رئیس‌جمهور از محوطه مهمان خانه مسدود شده بود.
نیازمندی رئیس‌جمهور امریکا به استفاده از لیموزین و موتر های تعقیقی سوالاتی مطرح شده و "دوزهای سالم فرضیات" چرا او نمی‌توانست و نمی‌خواست فقط این "فاصله را پیاده برود" همچنان اشاره شده است که در آن روز آب و هوا بسیار زیاد سرد بود ولی باران نمی‌بارید.
به گفته "ادوارد پرایس" که نماینده شورای امینت ملی در دوره ریاست‌جمهور باراک اوباما بود گفت که روسای جمهور امریکا، از جمله اوباما، تا مهمان خانه رسمی پیاده می‌رفتند.
این نماینده کاخ سفید توضیح اینکه چرا دونالد ترامپ ترجیح داد که با یک لیموزین و موتر های تعقیبی به مهمان خانه برود و یا اینکه استفاده از موتر مربوطه به امنیت وی بوده اظهار نظر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала