زمان فرود موجودات فضایی برای اموزش زمینی ها نزدیک شده است

CC0 / / آیا زمان فرود موجودات فضایی برای اموزش زمینی ها نزدیک شده است؟
آیا زمان فرود موجودات فضایی برای اموزش زمینی ها نزدیک شده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان یوفولوژیست معتقد اند که زمان فرود آمدن موجودات فضایی به سیاره ما نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اجلاس جهانی یوفولوژیست ها " کارشناسان که در باره بشقاب پرنده ها تحقیق می کنند" امسال در سه شهر برزیل برگزار شد.
یک تن از سازمان دهندگان این اجلاس به اسپوتنیک، گفت که طبق نظریه paleocontacts، بیگانگان پیش ازاین بار ها درسیاره ما سفر کرده اند. وی گفت؛ احتمالا، آنها از تمدن های باستانی در مکان هایی مانند پرو، مصر، جاپان و هند دیدن کردند. با توجه به این نظریه، به گفته این دانشمند، وجود مجسمه ها، بناهای تاریخی، کتیبه ها و کتاب های باستانی مقدس دراین مکان ها اثبات این نظریه است.
این دانشمند برزیل معتقد است که برزیل نیز بخشی از مسیر فرازمینی ها بوده است. وی به اسپوتنیک گفت: "در شمال شرقی برزیل سنگ Inga  Pedra do Ingá  وجود دارد که نقاشی های عجیب و غریب روی آن حک شده اند. به گفته این کارشناس حتا تا به امروز دانشمندان باستان شناسی قادر به توضیح منشأء انها نیستند. نوشتار های حک شده عجیب و غیر معمول بر روی این سنگ ها تا به امروز غیر قابل تشریح باقی مانده اند. " 

به گفته وی این دیدار ها فقط مربوط به زمان های گذشته نمی شود و احتمال دارد که در آینده بسیار نزدیک، برزیل بازهم شاهد بازدید بیگانگان از زمین باشد؛ زیرا برزیل در گذشته بار ها محل بازدید فرازمینی ها بوده است.
او گفت برزیل از جمله 5 کشوری است که فرازمینی ها زیادتر از آنها بازدید نموده اند. وی گفت اخیرا مشاهده بشقاب پرنده ناشناس در برزیل یک مثال خوب است که من علاقمند تحقیق در مورد آن می باشم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала