روحانی: خروج امریکا از توافق هسته‌ای تروریسم اقتصادی است

© REUTERS / Lucas Jacksonروحانی: خروج امریکا از توافق هسته‌ای تروریسم اقتصادی است
روحانی: خروج امریکا  از توافق هسته‌ای تروریسم اقتصادی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسن روحانی رییس جمهور ایران تروریسم اقتصادی را به معنای وحشت آفرینی در اقتصاد یک کشور و ایجاد ترس در دیگر کشورها جهت ممانعت از تجارت و سرمایه‌گذاری تحلیل کرد و تکید کرد که خروج امریکا توافق هسته‌ای نمونه بارزی از تروریسم اقتصادی است.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران روز شنبه در دومین کنفرانس روسای مجالس ایران ،افغانستان ، پاکستان ، ترکیه ، چین و روسیه گفت: ما فرزندان تمدن‌های بزرگ در معرض یورشی همه جانبه هستیم که نه تنها هویت و استقلال ما را تهدید می‌کند بلکه مصمم است پیوند های دیرپای ما را از هم بگسلد.
رئیس جمهور ایران تصریح کرد: کشوری که جنگی تجارتی با چین به راه انداخته، به پاکستان طعنه می زند، افغانستان را تحقیر، ترکیه را تنبیه، روسیه را تهدید و ایران را تحریم می کند، متهم ردیف اول در شکستن پیوندهاست.
اگر ایالات متحده امریکا گمان می کند که می تواند ما را از هم جدا کند، سخت در اشتباه است و ما اینجا هستیم تا بگوییم که قصد نداریم این گستاخی ها را تحمل کنیم و ما در برابر آنها خواهیم ایستاد.
حسن روحانی با تاکید بر اینکه "از کسی که به دیوارها تعظیم می کند، انتظار نداریم که به پل ها احترام بگذارد"، اظهارداشت: از چنین مسئولیت گریزی، نمی خواهیم که به مسئولیت تازه ای گردن بنهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала