نشنال اینترست از چهار اسلحه "مرگبار" روسیه نام برد

© Sputnik / Sergey Pivovarov /  مراجعه به بانک تصاویر نشنال اینترست از چهار اسلحه "مرگبار" روسیه نام برد
نشنال اینترست از چهار اسلحه مرگبار روسیه نام برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تانک‌های تی-72بی3، تی-90، سیستم راکت انداز چندگانه و چند کالیبر "اسمرچ"، مجموعه راکتی "اسکندر" و سیستم دفاع هوایی اس-400 تسلیحات "مرگبار" روسی نامیده شده است که ناتو نمی‌خواهد با آنها درگیر شود.

به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی نشنال اینترست چهار اسلحه "مرگبار" روسی را نام برد که ناتو نمی‌خواهد به هیچ گونه با آنها درگیر شود.

ماشیندار سوپر کلاشنیکوف  نیرو های ویژه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
ماشیندار "سوپر کلاشنیکوف" نیرو های ویژه روسیه

به گفته نویسنده این مقاله این نوع سلاح‌ها قابلیت های جنگی ارتش روسیه را نشان می‌دهد. وی یادآوری می‌کند که تانک های جنگی اصلی تی-72بی3 و تی-90 ای‌اس ، بهترین دفاع را در مقابل تسلیحات ضدتانکی دارند و مهماتی دارند که به آنها امکان نابودی تانک های جنگی کشورهای غربی را در فاصله های کوتاه می‌دهد. اگرچه به نظر نویسنده، تانک های غربی همانند سابق مزیت هایی در دستگاه های مشاهده و سیتم های هدایت آتش دارند.
این نویسنده تاکید می‌کند که سیستم راکت‌ انداز چندگانه اسمرچ با کالیبر 300 میلیمتری که "نمونه‌ای از اثر مرگبار توپخانه های روسی است".
علاوه بر این، مجموعه راکتی اسکندر بسیار بالاتر از نمونه‌های قدیمی ساخته شده و سرعت و دقت  پرواز می‌کند و همچنان قادر به فرار از سیستم دفاع هوایی و دارای کلاهک‌ جنگی می‌باشد.
پیشتر این مجله امریکایی لیست از پنج کشتی نظامی "مرگبار" روسیه منتشر کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала