Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

آمبولانس شبیه به تابوت برای انتقال بیماران + ویدیو

© AP Photo / Kevin Frayerآمبولانس شبیه به تابوت برای انتقال بیماران + ویدیو
آمبولانس شبیه به تابوت برای انتقال بیماران + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موتر سایکل مجهز به سیلندر اکسیژن که مشابه به تابوت است، برای کمک به بیماران در ترافیک سنگین و بردن آنها به بیمارستان در هند راه اندازی شد.

به گزارش اسپوتنیک، برای مقابله با شرایط اضطراری پزشکی در میان ترافیک سنگین یک سازمان در بمبئی یک راه حل منحصر به فرد ارائه کرده است ، یک سرویس موتر سایکل آمبولانس 24 ساعته مجهز به کیت کمک های اولیه و سیلندر اکسیژن توسط بنیاد لودا ا خیرامعرفی شده است.  

بیماران در مناطق قبیله ای دور افتاده آندرا پرادش می توانند شماره با گرفتن 108 بلافاصله با یک آمبولانس موتر سایکل تماس بگیرند.
این بنیاد توسط یک قانون گذار محلی حمایت میشود این یک ایده ی متفکرانه بود که سرویس آمب.لانس موتر سایکل بیماران را بدون هیچ هزینه ای در فاصله زمانی کوتاه و در زمان طلایی به بیمارستان برسانداین خدمات منحصر به فرد است زیرا تعداد زیادی از آمبولانس های 4چرخ در ترافیک سنگین گیر میکنند و باعث وحشت میشوند.
سیاستمدار و بنیانگذار خیریه منگال پراگات لودا گفته است که این آمبولانس قادر است از مسیر های باریک عبور کند و امکانات کامل یک آمبولانس معمولی از جمله کیت پزشکی روتاری و سیلندر اکسیژن و محلی برای نشستن پزشکان در پشت را داراست.
این یک مفهوم جدید از آمبولانس در هند نیست و گفتنی است جولای سال قبل موتر سایکل آمبولانس جان صدها نفر در مناطق دور افتاده را نجات داده است ، در شهرهای بنگالورو و حیدر آباد نیز این خدمات جان قربانیان سانحه تصادف را نجات داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала