هشدار امریکا به شهروندانش در افغانستان

© REUTERS / Larry Downingهشدار امریکا به شهروندانش در افغانستان
هشدار امریکا به شهروندانش در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا برای چندمین بار متوالی است که به شهروندان این کشور در افغانستان نسبت به وقوع حملات انتحاری هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه امریکا هشدار داد که مخالفان مسلح دولت افغانستان برای بمب‌گذاری در هتل‌ها، دانشگاه‌ها و فرودگاه‌ها برای هدف قرار دادن اتباع آمریکایی آماده می‌شوند.
در بیانیه وزارت خارجه امریکا آمده است که از ابتدای دسامبر سال 2018 گزارش‌هایی درباره برنامه منازعان برای انجام این دست حملات وجود دارد.
بر اساس این بیانیه، مخالفان مسلح دولت افغانستان ممکن است از حملات انتحاری و خودروهای بمب‌گذاری شده برای هدف قرار دادن هتل‌ها، قرارگاه‌های نظامی، سازمان‌های بین‌المللی، دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها استفاده کنند یا مکان‌هایی را هدف قرار دهند که اتباع امریکایی و دیگر اتباع خارجی حضور دارند.

تهدید امریکا توسط روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تهدید امریکا توسط روسیه

وزارت خارجه امریکا در حالی بار دیگر به اتباع خود نسبت به حملات انتحاری در افغانستان هشدار می‌دهد که واشنگتن پس از گذشت بیش از 17 سال حضور نظامی در افغانستان و شعار مبارزه با تروریسم توانایی تامین امنیت شهروندان خود را نیز ندارد.
پیش از این روزنامه آمریکایی نیوز هرالد، گزارش داده بود که به دلیل تهدیدات بالای امنیتی هنگامی که کارکنان سفارت امریکا قصد دیدار با همتایان خود در پایگاه نظامی امریکا را دارند، نیروهای امریکایی این فاصله 1هشدار00 متری را با چرخبال طی می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала