ترامپ: اگر استیضاح شوم مردم قیام خواهند کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام دوباره آمادگی ترامپ برای بررسی درخواست دیدار با روحانی
اعلام دوباره آمادگی ترامپ برای بررسی درخواست دیدار با روحانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترامپ رئیس جمهور امریکا مدعی شده است که هیچ گونه نگرانی بابت اینکه استیضاح شود، ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "رویترز" دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در مصاحبه‌ای ابراز داشت: درباره اینکه استیضاح شوم، نگران نیستم ولی تصور می کنم در صورت استیضاح، مردم شورش خواهند کرد.
ترامپ افزود: این سخت است که کسی را که هیچ کار اشتباه و نادرستی انجام نداده است، استیضاح کنند، کسی که بزرگترین اقتصاد را در تاریخ کشورمان ایجاد کرده است. نه، من هرگز نگران نیستم. اگر استیضاح رخ دهد، تصور می کنم مردم شورش خواهند کرد.
در حالی که حکم اولیه حبس مایکل کوهن وکیل شخصی سابق ترامپ صادر شده است، دموکرات ها بارها از احتمال استیضاح ترامپ صحبت کرده اند. دادستان های فدرال نیویورک اعلام کرده اند که کوهن با هماهنگی و دستور ترامپ اقدام به پرداخت های غیرقانونی به دو زن کرده است که مدعی شده اند روابط نامشروعی با رئیس جمهور امریکا داشته اند. کوهن نیز به این جرم اعتراف کرده است.
ولی ترامپ در جریان مصاحبه با رویترز مدعی شد که پرداخت های کوهن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی به هیچ وجه نقض قوانین مالی کارزار انتخاباتی نبوده است.
ترامپ روز دوشنبه نیز با انتشار توئیتی نوشت: دموکرات ها به اشتباه این پرداخت را بخشی از فعالیت های مالی کارزار انتخاباتی توصیف کرده اند در حالی که این تنها یک معامله مالی خصوصی بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала