سهمیه‌بندی تولید گازهای گلخانه‌ای در روسیه

© Nikolay Grigorievسهمیه‌بندی تولید گازهای گلخانه‌ای در روسیه
سهمیه‌بندی تولید گازهای گلخانه‌ای در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شهر چلیابینسک روسیه که قرار است در سال ۲۰۲۰ نشست سازمان همکاری شانگهای برگزار شود، بر تولید گازهای گلخانه‌ای محدویت وضع شده، تولید گازهای مذکور سهمیه‌بندی خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتون کوبیاکوف، مشاور رئيس جمهور روسیه گفته است که شهر چلیابینسک که در سال ۲۰۲۰ میزبان نشست سازمان همکاری شانگهای خواهد بود، می‌تواند یک منطقهٔ آزمایشی برای سهمیه‌بندی تولید گازهای گلخانه‌ای باشد.

روسیه: سازمان همکاری شنگهای به یک سازمان جهانی مبدل شد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: سازمان همکاری شانگهای به یک سازمان جهانی مبدل شد

وضعیت محیط زیست و محوطه‌سازی ولایت چلیابینسک در نشست کمیتهٔ برگزارکننده نشست سازمان همکاری شانگهای در سال ۲۰۲۰ و همچنان نمایندگی روسیه برای این سازمان و سازمان بریکس، مورد بحث قرار گرفت.

مشاور رئیس جمهور روسیه گفت: "ولایت چلیابینسک یکی از مناطقی است که دارای مشکلات کیفیت هوا می‌باشد. بدین لحاظ نیاز است تا این ولایت به عنوان منطقهٔ آزمایشی برای سهمیه‌بندی گازهای گلخانه‌ای اعلام شود. باور دارم که اقدامات لازم و تلاش‌های متقابل ارگان‌های دولتی و مقامات محلی باعث بهبود محیط زیست در منطقه در آینده نزدیک خواهد شد".

همچنان در این نشست، باریس دوبروفسکی، والی ولایت چلیابینسک خاطر نشان ساخت که آمادگی‌ها در ولایت برای برگزاری نشست‌ها طبق برنامه پیش‌میروند و حتی از پلان پیشی می‌گیرند.

قرار است که در سال ۲۰۲۰ نشست رهبرای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و همچنان نشست رهبرای کشورهای عضو سازمان بریکس در ولایت چلیابینسک روسیه برگزار شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала