رقص بالیوودی کلینتون و جان کری در عروسی صد میلیونی هندی+ویدیو،عکس

© AP Photo / Carolyn Kasterرقص بالیوودی کلینتون و جان کری در عروسی صد میلیونی هندی+ویدیو،عکس
رقص بالیوودی کلینتون و جان کری در عروسی صد میلیونی هندی+ویدیو،عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهارشنبه گذشته دو وزیر امور خارجه سابق امریکا، هیلاری کلینتون و جان کری به خاطر مهارت هایشان در رقص هندی جزو نام های پرتکرار و پر بازدید در توئیتر بودند.

به گزارش اسپوتنیک، دو وزیر امور خارجه سابق امریکا، هیلاری کلینتون و جان کری مهمان عروسی دختر پولدارترین مرد هندوستان بودند.
ثروتمندترین مرد هندوستان، موکش آمبانی روز قبل از عروسی دختر بیست و هفت ساله‌اش ایشا، مراسمی گرفته بود و مهمانانی معروف از سراسر دنیا را دعوت کرده بود. مراسم این عروسی در شهر ادیپور در کاخ قرن شانزدهم برگزار شد.

در ویدیو نشان داده می‌شود که چگونه بانو اول سابق امریکا هیلاری کلینتون با شاهرخ خان ستاره مشهور هند رقص می‌شد و دورتر از آنها جان کری همچنان مشغول رقص است.
مراسم این عروسی بهتر و با شکوه تر از مراسم عروسی پریانکا چوپرا و نیک جوناس که یک هفته پیش ازدواج کرده بودند است. مهمان‌های بسیار زیادی در این عروسی دعوت شده بود که برای آنها 5 هوتل پنچ ستاره اجاره گرفته شده بود. این مراسم عروسی برای دو خانواده بیش از 100 میلیون دالر هزینه کرد.

در این مراسم بیانسه هم بود که روی صحنه آمد و برای حاضران در عروسی برنامه اجرا کرد.
مجله اقتصادی فوربس ثروت آمبانی را بیش از چهل و سه و نیم میلیارد تخمین زده است. این فعال اقتصادی ثروتش را از طریق انتقال نفت و گاز و البته پروژه های مربوط به تکنالوژی به دست آورده است. دختر این ثروتمند با آناند پیراماند 33 ساله عروسی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала