در امریکا، روسیه و چین تهدیدی برای بشریت خوانده شد

© Sputnik / Mikhael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر در امریکا، روسیه و چین تهدیدی برای بشریت خوانده شد
در امریکا، روسیه و چین تهدیدی برای بشریت خوانده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واشینگتن اگزمینر می‌نویسد که اگر روسیه و چین نظم نوین جهانی را که (اداره کننده آن امریکا است) تغییر بدهد عواقب فاجعه بار در انتظار بشریت خواهد بود.

به گزارش اسپوتینک، توم روگان، روزنامه‌نگار واشینگتن اگزمینر، در مقاله نوشته است که اگر روسیه و چین در تغییر نظم جهانی (اداره کننده امریکا) باشند عواقب فاجعه بار بشریت را دبنال خواهد کرد.
به گفته وی، به لطف ایالات متحده امریکا "جهان بهتر از هر زمان دیگر بوده است"، و سرمایه‌داری امریکا به مردم اجازه آن را می‌دهد که در رفاه زندگی کنند و بدون جنگ از مزایای پیشرفت تکنالوژیکی بهره‌مند شوند.
روگان همچنان در پایان متن خود مخالفت خود را در سیاست امریکا نسبت به عربستان سعودی و روسیه و چین را علیه ونزوئلا ابراز کرد.

نگرانی امریکا از اتحاد روسیه و چین - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی امریکا از اتحاد روسیه و چین

روگان می‌نویسد که ایالات متحده امریکا به اصول امنیتی و ثبات منطقه‌ای پایبند است و همچنان تلاش می‌کند که غم و اندوه مردم یمن را کاهش دهد. روزنامه‌نگار استراتژی امریکا برای عربستان را "انتخاب اخلاق بالا که تعادل منطقی از منافع و سیاست‌های مبتنی بر واقع‌گرایی ایجاد می‌کند. می‌نامد.
وی همچنان نقش ناتو را در سیاست‌ جهانی یادآوری می‌کند و این سازمان را "بهترین اتحادی" می‌نامد که تعادل بین ارزش‌های انسانی و ملی ار ایجاد می‌کند.
به نظر روگان، روسیه و چین "بی‌تفاوت نسبت به اصول اساسی بشریت" استند. مسکو و پکن علاقه‌مند نیستند تا ونزوئلا را که به نظر می‌رسد متعادل به امریکا در منطقه است به "اخلاقیات بالا" متصل کند. چین نیاز به نفت این کشور دارد و روسیه هم نیاز به نفوذ کاراکاس.
نویسنده این مقاله از جامعه جهانی خواست تا تفاوت بین "واقع گرایی امریکا و روسیه و چین" را با توجه "به ایجاد اردوگاه‌های کار اجباری، سرقت سرزمین‌های اقیانوس آرام" اقدامات نظامی روسیه در روسیه و همچنان "قتل‌های پُرماجرا" در سراسر جهان جلب کند.
این روزنامه‌نگار امریکایی به‌خاطر موضع ضد روسیه خود مشهور است. به ویژه در روز 15 ماه می او مقاله‌ای نوشت که در آن از اوکراین خواست تا پل کریمه را تخریب کنند. در پاسخ، کمیتۀ تحقق روسیه، پرونده جنایی علیه وی را باز کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала