چگونه قدرت مالی امریکا سقوط می کند؟

© REUTERS / Brendan McDermid چگونه قدرت مالی امریکا سقوط می کند؟
چگونه قدرت مالی امریکا سقوط می کند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت خدمات سرمایه گذاری امریکایی دلایل فروپاشی مالی امریکا را اعلام کرد.

ستایش ترامپ از رشد اقتصاد امریکا - اسپوتنیک افغانستان
ستایش ترامپ از رشد اقتصاد امریکا
به گزارش اسپوتنیک به نقل از یاهو فاینانس، مودیز شرکت خدمات مالی و سرمایه گذاری امریکایی اعلام کرد: کاهش مالیات و کاهش رشد اقتصاد، قدرت مالی ایالات متحده را در دهه آینده تضعیف خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در سه ماهه دوم سال 2018، اقتصاد ایالات متحده 4.2 درصد رشد کرد — این بهترین شاخص از سال 2014 است. با این حال، انتظار می رود که رشد اقتصادی در ابتدا به 2.9 درصد برسد و سپس به 0.9 درصد کاهش یابد.

در سال 2017 کسری بودجه فدرال به میزان 3.5٪ تولید ناخالص داخلی بود. امسال این رقم به 3.8٪ (779 میلیارد دالر) افزایش یافته است. پیش بینی شده است که تا سال 2028 به 8 درصد افزایش خواهد یافت.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به کاهش نرخ مالیات شرکت از 35٪ به 20٪، درآمد مالیاتی از کسب و کار به میزان 31٪ کاهش یافت.

پیش از این، تحلیلگران در بزرگترین بانک سرمایه گذاری امریکا، گلدمن ساکس، محاسبه کرده بودند، که اقتصاد ایالات متحده در اوایل سال آینده تاثیر کاهش سقوط بازار سهام را تا 0.75٪ تولید ناخالص ملی حس خواهد کرد.

یادآوری می کنیم، که مودیز شرکت خدمات مالی امریکایی است، که در زمینه ارائه خدمات تجزیه و تحلیل بازار اوراق قرضه، مبادله اوراق بهادار، مدیریت بحران و مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری کار می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала