شادترین مکان ها در جهان نامبرده شدند

© AP Photo / Kirsty Wigglesworth, Fileشادترین مکان ها در جهان نامبرده شدند
شادترین مکان ها در جهان نامبرده شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با نزدیک شدن به پایان سال 2018، اینستاگرام در مطلبی با عنوان «مروری بر اینستاگرام در سال 2018»، به معرفی فهرست برترین های اینستاگرام در بخش‌های مختلف پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک،کارکنان شبکه اجتماعی اینستاگرام، شکلک های ارائه شده کاربران؛ موقعیت جغرافیایی و هشتگ های را مورد تجزیه و تحلیل قرار داداده و نتایج سال حاصله از سال 2018 را منتشر کردند.
بر اساس این نتایج، بهترین موقعیت جغرافیایی «دیزیلند» در توکیو انتخاب شد و شادترین شکلک ها را در سال 2018 نیز زیر عکس های دیزلند جاپان قرار گرفتند.
همچنین ماسک قلب بر روی چشم ها، به عنوان پرطرفدارترین ماسک در اینستاگرام معرفی شد.
در سال 2018 کاربران این شبکه اجتماعی از هشتگ های metoo #timesup #marchforourlives# بیشترین استفاده را کرده اند.
پرطرفدارترین هشتگ‌های حمایتی در سال 2018 شامل meeto# با 1.5 میلیون بار تکرار، timesup# با 597 هزار بار تکرار و marchforourlives# با 562 هزاربار تکرار بوده است. میلیون‌ها نفر از اینستاگرام‌ استفاده کرده‌اند تا صدای خود را به گوش برسانند که نشان می‌دهد اینستاگرام‌ می‌تواند بستری قدرتمند برای مردم باشد تا در آن حرف‌های خود را فریاد بزنند و به گوش همه برسانند.
بزرگترین چالش رقص محبوب سال نیز در اینستاگرام متولد شد. در این چالش با عنوان inmyfeelingschallenge# اشخاص زیادی از شیگی شو گرفته تا ویل اسمیت نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند.
امن ترین کشورهای دنیا برای مسافرت رتبه بندی شدند. کارشناسان 20 مکان پرطرفدار گردشگری را براساس چها معیار مختلف ار جمله احتمال حملات تروریستی و بلایای طبیعی را مورد تجزیه قرار دادند که در نهایت «ایسلند» به عنوان امن ترین کشور دنیا معرفی شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала