سفیر ایران در پیوند به کشته‌شدن سربازان پاکستانی احضار شد

© AP Photo / Mohammad Sajjadسفیر ایران در پیوند به کشته‌شدن سربازان پاکستانی احضار شد
سفیر ایران در پیوند به کشته‌شدن سربازان پاکستانی احضار شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی کشته‌شدن سربازان پاکستانی در حادثهٔ تروریستی در سرحد ایران و پاکستان، سفیر ایران در اسلام آباد به وزارت خارجه این کشور احضار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامهٔ پاکستان‌تودی، وزارت امور خارجه پاکستان روز شنبه برای اعلام اعتراض در مورد وقوع یک حمله تروریستی در سرحد ایران و پاکستان که منجر به جان‌باختن شش سرباز پاکستانی شد، سفیر ایران در پاکستان را احضار کرد.

پاکستان چه نقشی در حملۀ تروریستی در چابهار ایران دارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان چه نقشی در حملۀ تروریستی در چابهار ایران دارد؟

بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، مهدی هنردوست، سفیر ایران به وزارت امور خارجه پاکستان احضار شد تا اعتراض به این حادثه مخوف را منتقل کند. همچنین هنردوست می‌بایست از تهران بخواهد تا عملیاتی موثر علیه آن گروه تروریستی که مسئول این حمله می‌باشد در سمت سرحدات خود انجام بدهد.

رسانه‌های پاکستانی می‌گویند که یک موتر حامل سربازان پاکستانی با یک بم کنار جاده برخورد کرد و سپس بر این نیروها، حمله مسلحانه آغاز شد.

در این حمله شش سرباز پاکستانی جان باخته اند و ۱۴ تن دیگر زخمی شده‌اند. گفته می‌شود که چهار تروریست نیز در تیراندازی مقابل کشته شده‌اند.

پیش از این وزارت امور خارجه ایران، حملهٔ تروریستی به یکی از پوسته‌های سرحدی پاکستان در ایالت بلوچستان را محکوم کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала